• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تسریع در روند اجرای پروژه برق - باهنر ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تسریع در روند اجرای پروژه برق - باهنر ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، عربعلی بهمن خواه در ادامه سخنانش تصریح کرد: این امر نیازمند برداشتن گام‌های اساسی در بحث مدیریت شهری است که از این رو نگاه مدیریت شهری باید نگاه ویژه به این بحث باشد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه با بیان اینکه سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه با هدف کاهش ترافیک شهری و تردد روان خودروها در هر نقطه از شهر با دستور کار شهردار محترم  وارد پروژه‌های عمرانی شده است، افزود: بسترسازی و زیرسازی تقاطع غیر همسطح برق - باهنر به این سازمان محول شده است.

وی گفت: مهندسین و پرسنل این سازمان در تلاش‌اند برحسب زمان‌بندی انجام شده احداث این تقاطع در زمان مقرر پایان یافته و جهت بهره‌برداری در اختیار همشهریان قرار گیرد.

بهمن‌خواه طول این تقاطع را 676.4 متر اعلام کرد و افزود:  144 شمع برای این سازه ترافیکی طراحی و شمع‌کوبی شده است که طول عرشه آن 162 متر و عرض آن برابر 25.6 متر است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه احداث این تقاطع را در ادامه سلسله پروژه‌های عمران شهری از جمله احداث فاز روگذر تقاطع غیر همسطح مدرس، فاز روگذر تقاطع غیرهمسطح مادر، تقاطع سه سطحه امامت ،مجموعه پل‌های شهید بهشتی، بازگشایی امتداد خیابان امام (ره)، روگذر تقاطع‌های غیرهمسطح امام علی (ع) و میثم در مسیر رینک کمربندی ارومیه عنوان کرد و گفت: این پروژه‌ها با اهتمام و تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری از سال گذشته آغاز و تاکنون مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

Print
1441 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان