• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تشکیل بانک اطلاعاتی پرسنل شهرداری ارومیه/ نیروهای با انگیزه مورد حمایت قرار می گیرند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تشکیل بانک اطلاعاتی پرسنل شهرداری ارومیه/ نیروهای با انگیزه مورد حمایت قرار می گیرند

مدیر حراست شهرداری ارومیه خبر داد:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، نادر کاظمی اظهار کرد:  تشکیل بانک اطلاعاتی برای نیروی انسانی شهرداری را در نظر گرفته ایم.

وی افزود: هدف از این بانک اطلاعاتی شناسایی پرسنلی است که هر از لحاظ دارای صلاحیت، امانتداری، تعهد، احساس مسئولیت و تخصص هستند.

مدیر حراست شهرداری ارومیه گفت: معتقد به ساماندهی نیروی انسانی در چهارچوب شناسایی افراد دارای توانمندی هستیم تا بحث جانشین پروری در واحدهای تابعه شهرداری جا بیافتد.

کاظمی ادامه داد: از همه مدیران می خواهم که به جوانان میدان دهیم و نیروی های با انگیزه را مورد حمایت قرار داده و به مسئولان بالاتر از خود نیز معرفی کنند.

وی  در ادامه سخنان خود یادآور شد: همه پرسنل شهرداری باید بکوشند تا خلاق و شئونات اداری به نحو بسیار عالی رعایت شده و در مسائلی همچون رعایت مسائل شرعی و تکریم ارباب رجوع زبانزد در جامعه اسلامی شویم.

کاظمی تصریح کرد: ما انقلاب اسلامی را به آسانی به دست نیاورده ایم و شهدای بسیاری را نیز تقدیم جمهوری اسلامی کرده ایم تا پرچم این نظام مقدس برافراشته بماند و از این رو خود را مدیون این نظام و شهدا می دانیم.

مدیر حراست شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همیشه تأکید بر مسائل فرهنگی دارند چرا که دشمنان برنامه های ویژه ای برای جوانان به ویژه در فضای مجازی دارند و خانواده ها را هدف قرار داده اند.

کاظمی گفت: از این رو باید الگوهای تعریف شده در خصوص رفتار و اخلاق اسلامی و رعایت شئونات اسلامی به طور حداکثری بیش از پیش عملی شده و تمامی دستگاههای متولی فرهنگی در این راستا ورودی جدی داشته و برنامه های عملی به پیش ببرند.

Print
373 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان