• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تعداد دستگاه های ناوگان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه افزایش یافت
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تعداد دستگاه های ناوگان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه افزایش یافت

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ احد یوسفی بیان کرد: 3 دستگاه خودروی مکانیکی به ناوگان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اضافه شد.

وی با اشاره به اینکه شهر ارومیه به عنوان تميزترين كلانشهر ايران لقب گرفته است اظهار کرد: ارتقاء سلامت شهر؛ افزايش سلامت و رفاه شهروندان؛كاهش آلاينده هاي محيط زيست و ايجاد نماي زيباي شهر از وظایف اصلی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه است.

یوسفی افزود: در اين راستا پاكسازي مواد زائد جامد شهري ،نخاله هاي ساختماني رها شده،رفت و روب ،لجن كشي از كانالها و آبروها ،امحاء آگهي ها و پوسترهاي تبليغاتي،نصب و نظافت سطل هاي زباله و لايروبي جويها و كانالها جزء موارد اصلي در پاكسازي شهری است.

وی با بیان اینکه در شهر ارومیه روزانه 500 تن زباله جمع آوري و 880 پاکبان در نواحی ششگانه در حال فعالیت هستند، اظهار کرد: با توجه به اينكه بهداشت شهروندي در سطح شهر از وظايف اصلي سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه است لذا پاكسازي و تنظيف معابر شهري در راستاي ايجاد سلامت شهروندان و آسايش و رفاه حال آنها مهمترين هدف سازمان است.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در تلاش است جاروهای مکانیکی را راه‌ اندازی کند تا نیاز به نیروی انسانی جهت پاکسازی شهر در مراکز پرخطر کاهش یابد و هیچ گونه خسارت جانی به هیچ یک از پرسنل سازمان وارد نشود.

وی تصریح کرد: بنابه دستور شهردار ارومیه نسبت به استفاده از جاروهای مکانیکی در جهت مکانیزه کردن رفت و روب شهری در ارومیه سه عدد خودروی مکانیکی جدید به ناوگان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه افزوده شده و هم اکنون تعداد خودروهای مکانیکی سازمان به هشت عدد رسیده است.

Print
349 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان