• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تعمیرگاه خودرو در خیابان رودکی آتش گرفت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تعمیرگاه خودرو در خیابان رودکی آتش گرفت

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ ابراهیم شاد قوشچی در خصوص واقعه فوق اظهار کرد: ساعت 16:05 دقیقه در پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی ارومیه مبنی بر بروز آتش سوزی مغازه مکانیکی خودرو، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه زنگ ایستگاه 5 را به صدا درآورد و آتش نشانان این ایستگاه را به خیابان رودکی روبروی مسجد حر اعزام کرد.

وی افزود: به محض رسیدن تیم عملیاتی به محل حادثه مشاهده گردید یک باب مغازه مکانیکی که در داخل آن یک دستگاه خودروپژو 405 و یک دستگاه خودرو پیکان در حال تعمیر بوده طعمه حریق شده، شعله های آتش دود به آسمان زبانه میکشد  و شعله های سرکش آتش در حال سرایت به قسمتهای دیگر این تعمیرگاه و مغازه های اطراف بود.

شاد قوشچی خاطر نشان کرد: نیروهای عملیاتی بلافاصله با قطع جریان گاز و برق مغازه به سرعت به دو گروه تقسیم شده و گروه اول خودرو پیکان را از داخل مغازه بیرون کشیده و گروه دوم پس از ایمن سازی محل حادثه و با بکارگیری تجهیزات انفرادی و دو رشته لوله آب دهی، شعله های سرکش آتش را مهار و کاملاً خاموش و از سرایت آن به انباری که در پشت مغازه وجود داشته جلوگیری کردند.

شاد قوشچی تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه مصدومی درپی نداشته و  آتش نشانان پس توصیه موارد ایمنی به صاحب مغازه و تحویل محل حادثه به عوامل محترم انتظامی به کار خود پایان دادند.

علت وقوع این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی ارومیه در حال بررسی است.

Print
350 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان