• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تعمیرگاه لوازم برقی در آتش سوخت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تعمیرگاه لوازم برقی در آتش سوخت

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  در پی تماس رهگذران با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود و آتش از داخل یک مغازه تعمیرگاه لوازم، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه، ساعت 18:14دیروز آتش نشانان ایستگاه 2 را به بلوار ساوالان، خیابان خلیل پور اعزام كرد.

وحید باقری یار افسر آماده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یك باب مغازه تعمیرات لوازم برقی دچار آتش سوزی شده و مالک آن در محل حضور نداشت و کرکره مغازه بسته و شعله های سر کش آتش در حال سرایت به واحد های همجوار بود.

وی افزود: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص کرکره مغازه را باز کردند و بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با قطع برق و گاز مغازه به ایمن سازی محل حادثه مشغول شدند و گروه دوم نیز با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و استفاده از لوله آبدهی به مهار آتش سوزی پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از اتمام شعله زنی و مهار کامل آتش سوزی شروع به انجام لکه گیری شده و در مدت زمان کوتاهی توانستند این آتش سوزی را قبل از سرایت به سایر واحدهای همجوار مهار و خاموش کنند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش سوزی و ایمن سازی محل حادثه با تحویل ملک به مالک و ارائه تذکرات ایمنی به وی، به عملیات خود پایان دادند.

Print
287 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان