• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تفاهم نامه شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه با بانک شهر امضا شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تفاهم نامه شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه با بانک شهر امضا شد

در نشست هماهنگی مشترک مدیران بانک شهر و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردارارومیه و معاونین شهرداری روز یکشنبه در دهکده ساحلی چی چست برگزار شد که در راستای استفاده از ظرفیت های مالی و خدمات شرکتهای تخصصی بانک شهر، به بحث و گقتگو پرداختند و تفاهم نامه ای بین شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه با  بانک شهر منعقد گردید.

در این جلسه شهردار ارومیه به عنوان رییس  هیئت مدیره  بانک شهر استان معرفی شدند.

 با امضای تفاهم نامه دو جانبه میان بانک شهر و شهرداری ارومیه ، ارائه خدمات متقابل طرفین افزایش و بهره برداری مشتریان بانک و شهروندان توسعه می یابد .

در راستاي گسترش همکاري و ارائه خدمات متقابل طرفين و بهره مندي مشتريان بانک و شهروندان از ظرفیت های اقتصادی و تجهیزاتی بانک شهر،حسین محمدپور زرندی، مدیرعامل بانک شهر و  پرویز جلیلی رییس شورای اسلامی شهر و محمد حضرتپور شهردار ارومیه با امضای این تفاهم نامه تعاملات فی مابین را توسعه بخشیدند.

دکتر حسین محمدپور زرندی  مدیرعامل بانک شهر در نشست هماهنگی مشترک مدیران بانک شهر با شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه و معاونین  شهرداری  که در دهکده ساحلی چیچست برگزار شد گفت:  شورای شهر و شهرداري ارومیه توانسته در راستاي توسعه شهر در سال‌هاي گذشته همکاري خوبي با بانک شهر داشته باشد و اين مهم قابل تقدير است.

ایشان ادامه داد : امروزه براي توسعه بانک شهر نيازمند منابع مالي هستیم که شهرداري ارومیه مي‌تواند دراين زمينه حامي خوبي براي بانک شهر باشد که در این راستا بانک شهر آمادگي کامل دارد تا بتواند خدمات رسانی مطلوبی به شهروندان  شهر ارومیه ارائه دهد.

در پايان این نشست تفاهمنامه همکاري بين بانک شهر و  شورای شهر و شهرداري ارومیه در راستاي گسترش همکاري و ارائه خدمات متقابل طرفين و بهره مندي مشتريان بانک و شهروندان از ظرفیت های اقتصادی و تجهیزاتی بانک شهر امضاء شد.

Print
852 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان