• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تفکر بسیجی در اقتصاد کشور حاکم شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تفکر بسیجی در اقتصاد کشور حاکم شود

شهردار ارومیه :

به گزارش مدیریت ارتباطات واموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در مراسم جشن بزرگ هفته وحدت و بسیج در نمازخانه شهرداری با تبریک هفته وحدت و بسیج، بیان کرد: امام خمینی (ره) با چه افق بلند مدتی روز بسیج مستضعفین را  نامگذاری کرد، بسیجی که اکنون فرهنگ آن در جهان فراگیر شده و در دل جامعه هر قشری را در خود جای داده است.

وی با بیان اینکه حضور مقتدر بسیجیان  در تمام صحنه ها، نشانگر حمایت  قاطع جامعه از فعالان و مبارزان اصلی این عرصه است، افزود:  دشمن هیچ وقت دست از دشمنی بر نمی دارد و تمامی  التهابات آنها ناشی از گستردگی اسلام در جهان و تفکر بسیجی گونه است.

شهردار ارومیه گفت: تفکر بسیجی علاوه بر حاکمیت در تمام زوایای جامعه باید در اقتصاد کشور نیز حاکم باشد و با این تفکر  مشکل مالی وجود نخواهد نداشت.

وی  یادآور شد: در حال حاضر فرهنگ  بسیجی درجهان گسترش پیدا کرده و در تمام زوایای جامعه موجودیت دارد.

 حضرت پور با بیان اینکه در طول شش سال گذشته  14 میلیون متر مربع پیاده رو سازی و جدول گذاری  و 300 هکتار فضای سبز در شهر ارومیه  احداث کرده است، اظهار کرد:  تمامی این اقدامات در سطح شهر با وجود کج رفتاری برخی اشخاص با تلاش ها و تفکر بسیجی نیروهای تلاشگر مدیریت شهری رقم خورده است.

وی با اشاره به بی مهری نظام  بودجه ریزی کشوردر توزیع بودجه به مدیریت شهری ارومیه،  بیان کرد:  با وجود اینکه  70 درصد جمیعت در شهر زندگی می کند اما نظام بودجه ریزی کشور در حق مدیریت شهری ارومیه ظلم می کند.

شهردار ارومیه ابراز امیدواری کرد که با روحیه بسیجی همواره پای صحنه باشیم تا نقشه های شوم دشمنان خنثی و توسعه و آبادانی  باشیم.

Print
307 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان