• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تقدیر از تلاش‌های معاونت خدمات شهری در روزهاي برفي/مکتب فکری  سپهبد سلیمانی به عنوان واحد درسی در مدارس  تدریس شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تقدیر از تلاش‌های معاونت خدمات شهری در روزهاي برفي/مکتب فکری سپهبد سلیمانی به عنوان واحد درسی در مدارس تدریس شود

شهردار ارومیه عنوان کرد:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ محمد حضرت پور صبح امروز با حضور در برنامه زنده رادیویی شهریمیز بیان کرد:  در این روزهای برفی شاهد تلاش عوامل خدماتی مدیریت شهری ارومیه از آغاز بارندگی بوده ایم که این تلاش ها قابل‌ تقدیر است. 

وی با اعلام اینکه نيروهاي مدیریت شهری همراه با اكيپ ماشين آلات از آغاز بارش ها،  برفي روبي معابر را انجام دادند، گفت: امکان برف روبی شهر با 950 خیابانو  23 هزار کوچه در ساعات اولیه امکان پذیر نیست و تمام تلاش این است که برف روبی و نمک پاشی 950 خیابان و معابر بالای 16 متر را انجام دهیم تا در تردد شهروندان مشکلی پیش نیاید و سپس به تناسب درخواست های شهروندان و مخصوصا معابر دارای سراشیبی عملیات  برف روبی انجام گیرد.

حضرت پور گفت:  چند نقطه از معابر منطقه سه و یک شهری دارای سراشیبی است که اولویت اول در زمان برف روبی این مناطق است. 

وی با بیان اینکه مشارکت در اداره کرد شهر یکی از وظایف  اصلی هر شهروند است ، بیان کرد:  این مشارکت شهروندان در روز های برفی نیز بیش از پیش احصا می شود  و در این  روزهای برفی شهروندان یاریگر شهرداری ارومیه در برف روبی کوچه ها باشند و از این تریبون از  شهروندان دعوت می کنیم  در امر اداره کرد شهر مشارکت کنند.

شهردار ارومیه با اشاره به سامانه 137 شهرداری ارومیه؛ عنوان کرد:  شهروندان جهت نمک پاشی معابر به ویژه معابر دارای سراشیبی  با سامانه 137 در ارتباط باشند تا با دریافت گزارش های تا در عرض یک ساعت اکیپ های نمک پاشی به ان مناطق اعزام و مشکل رفع شود.
وی در ادامه با  تشکر از مردم ارومیه از بابت حضور باشکوه در سوگواری شهید سردار سلیمانی در خیابان امام خمینی (ره) عنوان کرد:  این حضور باشکوه مردم در تاریخ آذربایجان غربی یک صحنه ماندگار را ایجاد کرد.

شهردار ارومیه عنوان کرد : شهادت سردار سلیمانی اگرچه از یک بعد ضایعه ای دردناک برای همگان بود اما از طرف دیگر انسجامی بین نیروی های انقلاب و مقاومت ایجاد کرد و باید امروز مکتب فکری شهید سردار سلیمانی به عنوان واحد درسی در مدارس کشور تدریس شود.

وی حمایت کامل خود را از اقتدار سپاه  اعلام کرد و گفت:  بعد از جنگ جهانی دوم کشوری جرات نکرده بود که پایگاه های نظامی آمریکا به صورت نقطه ای بزند آن هم با توسعه یافته ترین تکنولوژی روز دنیا  که این قدرت بازدارنده برای نظام جمهوری اسلامی بود که از این به بعد کسی جرات نکند به خاک ایران تعرض کند ودر این برهه این فرمایش امام خمینی (ره)  تجلی می یابد که «اگر سپاه نبود کشور نبود».

شهردار ارومیه با اشاره به آغاز کمک های مردمی  ارومیه به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان در مقابل شهرداری ارومیه، اظهار کرد:  تاکنون8 کامیون کمک مردمی جمع آوری شده، 2 محموله کمک مردمی از روستای بالو ، 2 محموله کمک مردمی از میدان میوه  و تره بار وچند محموله از اصناف و بازاریان  جمع آوری شده است  و امید است فردا نخستین محموله کمک های مردمی به استان سیستان و بلوچستان اعزام شود.

وی از شهروندان درخواست کرد که می توانند کمک های مردمی خود را در قالب اقلام غذایی و وسایل گرمایشی چون پتو تا پایان شب  امروز به محل کمک های مردمی واقع در میدان انقلاب روبروی ساختمان شهرداری ارومیه تحویل دهند .

شهردار ارومیه همچنین جان باختن تعدادی از هموطنان به ویژه هم استان های خودمان در شهرستان مهاباد در حادثه سقوط هواپیما را به بازماندگان آنها  تسلیت و برای جانباختگان علو درجات را مسئلت کرد.

Print
243 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان