• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تقدیر سازمان حفاظت محیط زیست از مدیر عامل و کارگران خدماتی سازمان در روز زمین پاک
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تقدیر سازمان حفاظت محیط زیست از مدیر عامل و کارگران خدماتی سازمان در روز زمین پاک

محمد حضرت پور در ادامه سخنانش افزود: با تمام تلاشهایی که انجام شده است نتوانستیم نقشی در کاهش تولید زباله در سطح شهر داشته باشیم.
وی اظهار کرد: اعتبارات عمرانی شهرداری ارومیه امسال حدود هفت هزار میلیارد ریال بوده که از این میزان 12 میلیون ریال سرانه عمرانی هر شهروند می باشد، سرانه خدمات شهری نیز در ارومیه یک میلیون و 500 هزار ریال به ازای هر فرد است.
وی ادامه داد: هم اکنون هر شهروند ارومیه 120 متر از فضای شهری را به خود اختصاص داده است که از این میزان فقط 9 متر آن به فضای سبز اختصاص یافته است.
حضرت پور اظهار کرد: از 10 هزار و 50 هکتار وسعت شهر ارومیه یک دهم آن به فضای سبز اختصاص یافته که مساحت بسیار کمی است هرچند که ما توانسته ایم این میزان را دو متر نسبت به سالهای گذشته افزایش دهیم.
وی گفت: گسترش ارتفاعی شهر هم اکنون جزو برنامه هاست زیرا شهر به اندازه کافی گسترش طولی و عرضی داشته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر 10 هزار هکتار از اراضی اطراف شهرستان ارومیه نیز تخریب شده که بیشترین میزان آنها در جاده دریا، توپراق قلعه و سلماس است.
این مراسم به مناسبت هفته زمین پاک و با حضور مسوولان محیط زیست آذربایجان غربی و کارکنان شهرداری و نیز پاکبانان و چندین تشکل زیست محیطی در موزه تاریخ طبیعی ارومیه برگزار شد.
در این مراسم از پاکبانان شهرداری ارومیه، کارکنان حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی و تشکلهای زیست محیطی فعال در زمینه محیط زیست با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.




Print
996 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان