• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تمامی فرایندهای کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری ارومیه الکترونیکی شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تمامی فرایندهای کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری ارومیه الکترونیکی شد

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور بیان کرد: در قانون شهرداری‌ها مصوب سال 1345یکی از کمیسیون های مهم برای رسیدگی به مسائل و مشکلات پیش بینی شده کمیسیون ماده 77 است که شامل  احداث خیابان، احداث فضای سبز شهری، جمع‌آوری زباله، احداث پارکینگ‌های عمومی، آسفالت معابر و خیابان‌ها و... انجام می‌شود؛ حال اگر شهروندی در خصوص این عوارض اعتراضی داشته باشد به اعتراض او در کمیسیون ماده 77 قانون شهرداری‌ها رسیدگی می شود.

وی ادامه داد: نرم‌افزار کمیسیون ماده 77 جهت الکترونیکی کردن فرآیند رسیدگی به پرونده مؤدی و تسریع در ارائه خدمات بر روی دیتا سنتر شهرداری نصب و راه‌اندازی و دسترسی‌ها و آموزش‌های لازم جهت بهره‌ برداری از نرم‌افزار به همکاران محترم اداره درآمدهای عمومی داده شده است.
اسدپور عنوان کرد:  امکان تضمین پرونده و ارسال پرونده الکترونیکی از سامانه شهرسازی به سامانه ماده 77 انجام محاسبات مربوطه که این امر علاوه بر کاهش زمان رسیدگی موجب ارتقاء سلامت اداری نیز می شود .
وی صدور پیش آمد به صورت سیستم،  صدور دعوت‌نامه به صورت الکترونیکی ، امکان صدور رأی کمیسیون به‌صورت الکترونیکی و آرشیو آن،  بهره‌گیری از زیرساخت امضا الکترونیکی برای تایید و چاپ و آرای صادره، امکان نگهداری تاریخچه انجام‌شده توسط کاربر،  امکان بایگانی لینک و نگهداری سوابق آرا در آرشیو به تفکیک کد نوسازی کد ارجاع و گروه‌بندی آن‌ها، امکان برقراری ارتباط با سامانه یکپارچه شهرسازی و مشاهده کلیه اطلاعات آرشیو شهرسازی واملاک، امکان انجام جستجوی پیشرفته بر بستر GIS سامانه یکپارچه شهرسازی ، امکان ارائه انواع گزارش‌های آماری تحلیلی مدیریتی بر اساس مناطق شهرداری تخلفات و آرای صادره  و برقراری ارتباط با سیستم یکپارچه شهرسازی با امکان مشاهده لایحه ارسالی از شهرسازی و محاسبات آن را از برخی از قابلیت‌ها و امکانات نرم‌افزار شمرد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد :  تمامی شکایات مربوط به شهرداری از مودیان، بابت بدهی‌های معوقه در سامانه ثبت و تا هنگام صدور و ابلاغ رأی به صورت کاملا مکانیزه و سیستمی پیگیری خواهد شد.

Print
354 رتبه بندی این مطلب:
2/0
دی ان ان