• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تمامی همایش ها و جشنواره های شهرداری ارومیه تا پایان سال لغو شد/ اعطای مرخصی برای موارد مشکوک به کرونا
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تمامی همایش ها و جشنواره های شهرداری ارومیه تا پایان سال لغو شد/ اعطای مرخصی برای موارد مشکوک به کرونا

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه:

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: با توجه به شیوع بیماری کورونا ویروس تمامی همایش ها و جشنواره های شهرداری ارومیه و سازمانها و مدیریت های تابعه تا آخر اسفندماه  لغو شد.
به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ علی اصغر احمد زاده بیان کرد: این تصمیم بنا بر مصلحت اندیشی شهردار حضرت پور  و به دستور وی انجام گرفته  و تمامی واحدهای تابعه شهرداری موظف و ملزم به رعایت آن جهت حفظ سلامتی پرسنل شهرداری و شهروندان هستند.
وی گفت: همچنین در تمامی معاونتها، مناطق، سازمانها و مدیریت های تابعه بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرداری هرکدام از همکاران که علایم مشکوک و اولیه کرونا ویروس اعم از تب، آبریزش بینی، سوزش گلو و ریه ها و سایر علایم مرتبط را داشته باشند، مدیران قسمت ها موظف به ارائه مرخصی هستند و باید این همکاران شناسایی و از حضور آنها در محیط اداری تا بهبود علائم جلوگیری شود.
احمد زاده ادامه داد: بنابر تصمیمات اتخاذ شده تمامی ناوگان اتوبوس شهری در ارومیه روزانه دو بار به طور کلی ضدعفونی می شوند تا از شیوع احتمالی کرونا جلوگیری شود.
وی تصریح کرد: شهرداری ارومیه تصمیم گرفته است در تمامی نقاط شهر، بنرهای هشداردهنده و آگاهی بخش در رابطه با این بیماری را جهت تنویرافکارعمومی نصب کند که از امروز نصب این بنرها آغاز شده است.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه تأکید کرد: همچنین شهرداری ارومیه نسبت به طراحی پوسترها و بنرهای اطلاع رسانی در خصوص کرونا در فضای مجازی اقدام می کند و تهیه تیزر و کلیپ جهت پیشگیری از این بیماری را در دستور کار خود قرار داده است.
وی یادآور شد: بنا بر دستور شهردار ارومیه از این پس از قبول نامه های مکتوب و دستی در سیستم اداری جلوگیری و تمامی امورات بایستی از طریق اتوماسیون در تمامی واحدهای تابعه بین شهروندان و سیستم اداری و بین واحدها با یکدیگر انجام گیرد.

Print
383 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان