• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تمرینات والیبال از ۹ شهریور در سالن‌ غدیر آغاز شده است
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تمرینات والیبال از ۹ شهریور در سالن‌ غدیر آغاز شده است

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ قهرمان بیرامی اضافه کرد: مدیرعامل باشگاه علیرغم مسئولیت سنگینی که در لیگ‌ملت های والیبال عهده دار بود از بستن تیمی قدرتمند که در حد و آوازه شهر عاشقان والیبال باشد غافل نشد و خوشبختانه تیم امسال تیمی خواهد بود که جوابگوی انتظار هواداران والیبال دوست باشد.

وی زمان شروع تمرینات این تیم را ساعت ۱۷ روز شنبه ۹ شهریورماه اعلام کرد و افزود: به غیر از بازیکنان ملی پوش که در اردوی تیم‌ملی هستند مابقی نفرات در جلسه اول تمرین حضور داشتند و بازیکنان ملی پوش تیم از اواسط مهرماه به تمرینات اضافه خواهند شد‌.

سرپرست تیم شهرداری ارومیه  گفت: با توجه به اینکه مصطفی کارخانه سرمربی تیم اخیرا مورد عمل جراحی قرار گرفته، در جلسات اول سر تمرین شاگردانش حضور نداشت و در هفته پیش رو تمرینات زیر نظر آقای تندروان کمک مربی تیم شروع شد.

وی افزود: امسال در نظر داریم در اکثر پست ها از بازیکنان نوجوان و جوان و آینده دار ارومیه ای برای پشتوانه سازی تیم شهرداری ارومیه استفاده کنیم.

بیرامی  اظهار کرد: امیدواریم با حمایت های همیشگی هواداران فهیم و عاشقان والیبال بتوانیم نتایج بهتری را کسب کرده و دل آن ها را شاد کنیم.

وی گفت: به عنوان پیشکسوت والیبال و سرپرست تیم والیبال شهرداری برخود واجب می دانم در راستای حمایت های همه جانبه و بی دریغ اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار ورزش دوست ارومیه تقدیر و تشکر کنم.

Print
312 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان