• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

تهیه و راه اندازی یک دستگاه ژنراتور در راستای سیاست های پدافند غیرعامل شهرداری ارومیه/ رضایتمندی شهروندان هدف نهایی سازمان فاواست
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

تهیه و راه اندازی یک دستگاه ژنراتور در راستای سیاست های پدافند غیرعامل شهرداری ارومیه/ رضایتمندی شهروندان هدف نهایی سازمان فاواست

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه :

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، یاسر اسدپور با اشاره به قطعی مکرر برق طی ماههای تابستان و ایام اوج مصرف برق و اختلال در خدمات رسانی به شهروندان در حوزه قطعی سرورهای شهرداری ارومیه، اظهار کرد: در راستای کسب رضایتمندی شهروندان و همچنین در راستای توصیه های سازمان پدافند غیرعامل و ضرورت تداوم خدمت رسانی به شهروندان، اقدام به تهیه و راه اندازی یک دستگاه ژنراتور شد.
وی افزود: این کار بدون تحمیل هزینه بر شهرداری و با همکاری  اداره ماشین آلات رفع ایراد و تجهیزات لازم برای بهینه سازی خریداری و به مدار آورده شد تا صرفه جویی در هزینه ها را شاهد باشیم.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه گفت: این ژنراتور جهت تامین برق اضطراری مرکز داده و همچنین بخشهای فنی ساختمان شهرداری منطقه سه و با همکاری اداره  ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری در محل موردنظر نصب و راه اندازی شد.
اسدپور تصریح کرد:  لازم به ذکر است به هنگام قطعی برق این ژنراتور در کمتر از یک دقیقه بصورت اتوماتیک وارد مدار شده و سایر فعالیت های همکاران بصورت عادی انجام می پذیرد.
وی ادامه داد: همچنین یک دستگاه دیزل ژنراتور نیز جهت تأمین برق شهرداری منطقه پنج تحویل این منطقه شده و مرحله نصب و راه اندازی آن با نظارت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در حال پیگیری است.
رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: تأمین برق اضطراری مرکز داده شهرداری مساله ای بسیار مهم و مورد تاکید نهادهای مدیریتی، نظارتی و خدماتی نیز است و از سویی هدف سازمان فاوا نیز عدم اختلال در خدمت رسانی و کسب حداکثری رضایتمندی شهروندان است.

Print
252 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان