• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

توصیه های ایمنی آتش نشانی شهرداری ارومیه در زمان بارش برف/در صورت بروز حادثه با شماره ۱۲۵ تماس بگیرید
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

توصیه های ایمنی آتش نشانی شهرداری ارومیه در زمان بارش برف/در صورت بروز حادثه با شماره ۱۲۵ تماس بگیرید

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛ ابراهیم شاد قوشچی با اشاره به رعایت نکات ایمنی در زمان بارش های برف، اظهار کرد:  خوداری حتی المقدور از سفرهای غیر ضروری در هنگام  بارش برف و مواقع یخبندان و  خودداری در مواقع یخبندان از رفت و آمد با وسیله نقلیه بدون لاستیک یخ شکن یا زنجیر رعایت شود.

وی بیان کرد:  پیش از خروج از منزل از سالم بودن وسیله نقلیه، وجود بنزین کافی در باک و مجهز بودن آن به امکانات ایمنی مطمئن باشید.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت:  در صورت بروز نقص فنی در اتومبیل، آن را به منتهی الیه سمت راست هدایت کرده و در مکانی مناسب متوقف کنند.

وی پرهیز از ترمز گرفتن‌های ناگهانی در هنگام رانندگی روی سطوح لغزنده، استفاده نکردن حتی‌الامکان از موتورسیکلت و دوچرخه در روزهای برفی و یخبندان، افزايش فاصله خود را از خودرو جلويي، حرکت با سرعت مطمئن پيش از اينکه با مشکل مواجه شويد از جمله اصول ایمنی جهت رعایت در شرایط آب و هوایی برفی است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد:  در صورت بروز حادثه با شماره ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تماس بگیرید.

Print
352 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان