• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

جامعه پرستاری مدافعان واقعی سلامت هستند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

جامعه پرستاری مدافعان واقعی سلامت هستند

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ دکتر حسین مهدی زاده در مراسم سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار که در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد با تبریک روز پرستار و خدا قوت به مدافعان سلامت، بیان کرد:  جامعه پرستاری مدافعان واقعی سلامت بوده و در این عرصه و مقابله با ویروس کرونا به عنوان مدافعان سلامت با جانفشانی در خط مقدم مقابله با کرونا هستند.
وی از دست اندركاران اجرای مراسم سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار تشکر کرد و هدف از اجرای این مراسم را تجلیل و تقدیر از مدافعان عرصه سلامت عنوان کرد  و امید است با نابودی ویروس کرونا دوباره شاهد اجرای برنامه بانشاط  برای شهروندان باشیم.
شهردار ارومیه به ارزش وجایگاه کار در حوزه درمان و به ویژه در عرصه پرستاری از منظر مقام معظم رهبری پرداخت و گفت:  مقام معظم رهبری فرمودند: « تکریم پرستار به معنای تکریم فضایل انسانی است اگر ما شخصیت پرستار را برجسته می کنیم و برای آن ارزش قائل می شویم در واقع ارزش گذاری برای فضایل اخلاقی است» .
وی ادامه داد: همچنین مقام معظم رهبری در بخش دیگری از بیانات خود توفیق خدمت به مردم را عطیه الهی تعبیر کردند .
به گفته شهردار ارومیه در واقع این منویات مقام معظم رهبری که فرمودند، ارزش و جایگاه اخلاقی و معنوی شغل پرستاری را نشان می دهد که بدلیل داشتن فضایل اخلافی شغل باارزشی است که در شرایط سخت به راحتی می توانند در حوزه های مختلف برای جامعه بشری  خدمات ارایه دهند.

Print
187 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان