• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

جایگزین  علی اصغرمجرد در تیم والیبال شهرداری ارومیه مشخص می‌شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

جایگزین علی اصغرمجرد در تیم والیبال شهرداری ارومیه مشخص می‌شود

به نقل از روابط عمومی تیم والیبال شهرداری ارومیه، بیژن فرج ‌زاده با اشاره به آسیب دیدگی شدید علی اصغر مجرد طی روزهای گذشته، اظهار داشت: عمل جراحی روی او با موفقیت انجام شده و تا قبل از پایان هفته نیز بازیکن جایگزین او مشخص خواهد شد.
وی تصریح کرد: "علی اصغر مجرد" بعد از آسیب‌دیدگی، روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت که این جراحی موفقیت‌آمیز بود ولی متاسفانه طی ۵ ماه آینده دوران نقاهت خود را سپری خواهد کرد و نمی‌تواند تیم را همراهی کند.
سرپرست تیم والیبال شهرداری ارومیه با بیان اینکه باشگاه شهرداری برای انتخاب بازیکن جایگزین در حال تلاش است، افزود: طی ۲ یا سه روز آینده، بازیکن جدید معرفی و جذب تیم خواهد شد.
وی در خصوص "صابر کاظمی"، بیان کرد: این بازیکن از سه شنبه به تیم ملحق شده و در تمرینات تیم حضور خواهد یافت و مصدومیت جدی نیز ندارد.
فرج‌زاده در خصوص لغو بازی سوم دوستانه با آذر باتری، گفت: تکمیل نبودن نفرات تیم و تصمیم "محمدرضا تندروان" به عنوان سرمربی تیم دلیل برگزار نشدن این بازی بود با این حال تیم با قدرت در حال انجام تمرینات برای بازی هفته نخست لیگ برتر در روز یکشنبه هفته آینده است و انشاالله با کسب برد در اولین بازی فصل، هواداران را خوشحال خواهیم کرد.

Print
249 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان