• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

جذب سرمایه گذاران جدید مهمترین هدف شهرداری ارومیه/ توسعه و آبادانی شهرها در سایه جذب سرمایه گذار رقم می خورد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

جذب سرمایه گذاران جدید مهمترین هدف شهرداری ارومیه/ توسعه و آبادانی شهرها در سایه جذب سرمایه گذار رقم می خورد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حسین اشرفی با اشاره به نقش و جایگاه ویژه و موثر جلب مشارکت های مردمی و امور سرمایه گذاری بخش خصوصی در تامین درآمدهای پایدار مدیریت شهری و ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات رسانی به شهروندان، بیان کرد: فعالیت مثمرثمر شهرداری ها در حوزه های جدید سرمایه گذاری حهت کسب درامدهای پایدار  بسیار حیاتی است.

وی ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف چون توسعه صنعت توریسم، کارآفرینی، نوسازی بافت های فرسوده و ورود به فناوری های نوین را جزو مهمترین راهکارها تسریع در توسعه اقتصادی و آبادانی کلان شهرها عنوان کرد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار ارومیه مهمترین هدف مجموعه سرمایه گذاری شهرداری ارومیه انتظام بخشیدن و مرتفع نمودن موانع و مشکلات در جهت بهره برداری هرچه سریعتر پروژه های سرمایه گذاری عنوان کرد.

وی استفاده از ظرفیت های دانشگاهی و اساتید برجسته دانشگاه های ارومیه در حوزه های مرتبط  با اقتصاد و سرمایه گذاری، شهرسازی را جزو سیاست های کاری مدیریت شهری در مقوله سرمایه گذاری دانست و گفت: از تعامل بیش از بیش با سرمایه گذاران داخلی بویژه سرمایه گذاران بومی استقبال می کنیم .

معاون مالی و اقتصادی شهردار ارومیه ابراز امیدواری کرد که  با همگرایی بیشتر با سایر دستگاه های اجرایی شاهد پیشرفت های چشمگیر در اعتلای اقتصادی زیبا شهر ارومیه  و استان آذربایجان غربی باشیم و همچنین جهت شتاب بخشی به توسعه استان همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در استان آذربایجان غربی 10 و 11 مهر ماه امسال در ارومیه برگزار خواهد شد.

Print
343 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان