• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

جشنواره گل‌ها در کلانشهر ارومیه برگزار می‌شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

جشنواره گل‌ها در کلانشهر ارومیه برگزار می‌شود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه گفت: جشنواره گل‌ها در محل پارک گوللرباغی درآستانه سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت برگزار می‌شود.

علی شایگان بیان کرد: در اجرای تاکیدات دکتر حسین مهدی‌زاده شهردار ارومیه؛ توسعه فضاهای سبز و ایجاد پارک در دستور کار سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه قرار گرفته که همزمان با برگزاری جشنواره گل‌ها در آستانه سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت افتتاح خواهند شد.

وی افزود: به منظور هر چه باشکوهتر برگزار شدن جشنواره گل‌ها؛ جلسه هماهنگی برگزاری این جشنواره بین سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری همچنین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار و هماهنگی‌های لازم در خصوص برگزاری این جشنواره در دهه کرامت در محل پارک گوللرباغی به عمل آمده است.

محمد نقی‌پور سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه نیز از آمادگی سازمان متبوعش برای برگزاری جشنواره گل و آغاز سلسله جشن‌های دهه کرامت خبر داد و گفت: با تمام توان، ظرفیت و منابع در اختیار خود برای هرچه باشکوه برگزار شدن جشنواره گل با هماهنگی و تعامل با سایر بخش‌های مدیریت شهری، تمام تلاش و کوشش خود را بکار خواهیم

Print
314 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان