• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر با حضور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر با حضور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  رسول اصغرزاده، عضو شورای اسلامی شهر در جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر با حضور نماینده مردم ارومیه بیان کرد:  شورای اسلامی شهر ارومیه خانه اول سید سلمان ذاکر، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین دیگر نمایندگان مردم در مجلس است.
وی اظهار کرد:  در طول ۱۴ ماه فعالیت مجلس یازدهم این پنجمین بار است که حاج آقا ذاکر برای همراهی با مدیریت شهری در جلسه شورای اسلامی شهر حضور دارند و حضور ایشان در آغاز فعالیت دوره ششم شوراها در جلسه شورای اسلامی شهر ارومیه را به فال نیک می گیریم.
نقی کریمی، عضو شورای اسلامی شهر  در ادامه عنوان کرد:  از نمایندگان مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری سهمیه عوارض خودرو و سوخت هستیم.
 وی گفت: نمایندگان مجلس سهمیه خرید قیر رایگان به شهرداری ها را پیگیری کنند.
گلشن نوروزی، دبیر دوم شورای اسلامی شهر با بیان این که ما همه نوکر مردم هستیم، اظهار کرد: پارلمان ملی و پارلمان محلی با همفکری و همکاری در کنار هم می توانند مشکلات مردم را رفع کنند.
احد یوسفی، دبیر اول شورای اسلامی شهر اظهار کرد:   تعامل و همکاری با تک تک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی  توسعه شهری و رفع مشکلات مردم را رقم می زند. 
وی گفت:  حاج آقا ذاکر نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس با حضور در صحن شورا شکست نفسی نمودند.
یوسفی با بیان این که پارلمان محلی در کنار پارلمان ملی برای توسعه شهر ارومیه قدم بر می دارد، عنوان کرد:  مسائل مدیریت شهری و مشکلات زیرساختی فقط در سایه وفاق و  تعامل رفع می شود.

Print
198 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان