• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان قطور خوی/شهرداری ارومیه متولی روستای گرناویک شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

جمع آوری کمک های مردمی به زلزله زدگان قطور خوی/شهرداری ارومیه متولی روستای گرناویک شد

شهردار حضرت پور:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور شهردار ارومیه از مناطق زلزله زده بخش قطور خوی بازدید کرد.

شهردار ارومیه در این بازدید به صورت میدانی از روستاهای زلزله بازدید و با اهالی به گفت و گو پرداخت و نیازهای ضروری و فوری اهالی را مورد بررسی قرار داد.

بنابر پیشنهاد محمد حضرت پور، شهرداری ارومیه کار آواربرداری روستای گرناویک را عهده دار و در بازسازی این روستا نیز کمک خواهد کرد.

وی در این بازدید همچنین پیشنهاد کرد ارگانها و نهادهای متولی و همچنین شهرداری های بزرگ آذربایجان غربی هرکدام کار آواربرداری و بازسازی یک و یا چند روستای مشخص را عهده دار شوند.

حضرت پور همچنین در خصوص اقلام مورد نیاز ادامه داد: مواد غذایی، لوازم گرمایشی، پوشاک گرم، لوازم بهداشتی، چکمه(ضروری)، آب معدنی، مواد شوینده و پتو از جمله اقلام مورد نیاز مناطق زلزله ده است.

وی افزود: شهرداری ارومیه همچنین در میدان انقلاب مقابل ساختمان شهرداری، از امروز اقدام به جمع آوری کمک های مردمی از صبح ساعت 8 تا 8 شب می کند و این کمک ها توسط ماشین آلات و نیروهای شهرداری در مناطق زلزله زده توزیع خواهند شد.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: در بازدید میدانی مشاهده شد که سپاه، هلال احمر، بخشداری و بنیاد مسکن به طور محسوس و حداکثری در منطقه حضور دارند و به خدمات رسانی مشغول هستند.

Print
470 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان