• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

جهت رشد و توسعه نیازمند استفاده از ظرفیت های خبرنگاران هستیم/ همه اقوام شهروند درجه یک ارومیه هستند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

جهت رشد و توسعه نیازمند استفاده از ظرفیت های خبرنگاران هستیم/ همه اقوام شهروند درجه یک ارومیه هستند

شهردار ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور در آیین تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار و همچنین اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای پیام انقلاب اظهار کرد: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند و باید برای توسعه و رشد استان از تمامی ظرفیت های آنان استفاده کرده و خبرنگاران نیز در این راستا قلم فرسایی کنند.
وی افزود: ما تمام سال را حرف میزنیم شما خبرنگارها گوش می‌کنید،  روزهای اینچنینی بسیار شایسته است که خبرنگارها صحبت کنند و ما به درد دلهایشان گوش دهیم.
شهردار ارومیه گفت: نیاز امروز ایران اسلامی، نگاه ملی برای تقویت امنیت و توسعه است و باید از ظرفیت همه اقوام در این مسیر بهره گیری شود.
حضرت پور ادامه داد: همه اقوام، شهروند درجه یک ارومیه هستند و این تفکر در عمل و برنامه های شهرداری نیز به طور جدی و ویژه ساری و جاری است. 
وی تأکید کرد: شهرداری متعلق به تمامی قومیت ها و مذاهب بوده و امروز نیاز به این است که در کنار هم برای تقویت و توسعه کشور و استان حرکت کنیم تا به رشد دست یابیم و این تفکر انسانی اگر بر همگان حاکم شود که به دور از نگاه قومیتی و مذهبی به یکدیگر بنگرند، قطعا به سمت توسعه پایدار حرکت خواهیم کرد.
حضرت پور با خواهش در این رابطه که بیایید بحث های قومیتی را کنار گذاشته و مطرح نکنیم، یادآور شد: به هیچ وجه نمی توان هویت قومیت ها را انکار کرد اما این موضوع بسیار  ارزشمند است که فارغ از نگاه قوم گرایانه، در کنار هم و با محبت زندگی کنیم و از این رو هم کردها و هم ترک ها عشق بنده هستند و به هردو ارادت دارم.

Print
358 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان