• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

جوابیه روابط عمومی شهرداری ارومیه به مطالب مندرج در سایتهای خبری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

جوابیه روابط عمومی شهرداری ارومیه به مطالب مندرج در سایتهای خبری

یکی از اهداف شهرداری اطلاع رسانی و شفاف سازی امورات عمرانی و خدماتی انجام شده در شهرداری می باشد. شهرداری متعلق به تمام شهروندان شریف ارومیه بوده و یک شهر خوب دارای هفتصد شهردار می باشد، هزینه اهم خدمات و عملیاتهای عمرانی شهری از طریق شهروندان تأمین می گردد پس شهروندان حق نظارت به امورات شهری را دارند و لازمه رشد و توسعه شهری و مشارکت همه جانبه شهروندان می باشد.

همچنین عملیات عمرانی و شهری یک پُرسه تخصصی می باشد که در اجرای این پروژه ها ضمن نظارت ناظرین و سر ناظرین بر روند اجرایی پروژه های شهری و شهرداری از نقطه نظرات شهروندان در روند اجرای پروژه نیز استفاده می کند و شهرداری از بدنه مردم بوده و متعلق به شهروندان می باشد.

لازم به ذکر است که پیاده روسازی خیابان بهداری و شهید تمکین وش (شیخ تپه) در تداوم سوال شهروند محترم مجدداً مورد بررسی کارشناسان مرتبط قرار خواهد گرفت.

همچنین در خصوص لوستر نصب شده در میدان انقلاب معروض می دارد این لوستر یک طرح آزمایشی بوده که از طرف پیمانکار مرتبط جهت ارزیابی شهرداری در میدان انقلاب نصب گردیده بود که با رفع نواقصات و با اعمال خواسته های شهرداری و نظرات مردم مقرر گردیده در میادین شهر از انواع این لوسترها به عنوان زیباسازی و مبلمان شهری استفاده گردد.

رکاب

مدیر روابط عمومی شهرداری ارومیه

Print
1521 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان