• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

جوانان دانشجو بیشترین تاثیر گذاری را در جامعه دارند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

جوانان دانشجو بیشترین تاثیر گذاری را در جامعه دارند

شهردار ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور در آیین گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: جامعه دانشجویی همواره فعال و مطالبه گر است واین روحیه بسی ستودنی است.

 وی که در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ارومیه و در جمع اساتید و دانشجویان این دانشگاه سخنرانی می کرد، افزود: امید است دانشگاه علمی کاربردی شهرداری روزی به جایگاه واقعی خود برسد و تمام نیازمندی های شهر از نظر علمی در این دانشگاه تدریس و  تحقق یابد.

شهردار ارومیه گفت: با همدلی و تعامل شاهد توسعه هستیم؛   همدلی و تعاملی که نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرده و علی رغم تمام توطئه های دشمن همچنان ما راه های ترقی را طی می کنیم.

وی ادامه داد: تمام تلاش استکبار بر این است که حس آزادی خواهی، حق طلبی و استکبار ستیزی را از جوانان و دانشجویان ما بگیرد اما امروز به برکت خون شهدا دانشجویان ما در مقابل مسئولین عالی رتبه مطالبه گر شده اند.

حضرت پور یادآور شد: دانشگاه باید به سمتی برود که دانشجویان بتوانند مسئولیت ها را در جنبه های مختلف بر عهده بگیرند.

وی تصریح کرد: استعمار همواره سعی دارد حق گرایی،  استقلال و  ستیزجویی جوانان را از آنها دور  کند ولی رشادت های  جوانان در برخی برهه ها چون هشت سال دفاع مقدس نشان از روحیه استکبار ستیزی آنها در خنثی سازی توطئه های دشمنان و نابودی شان دارد که امید است با حفظ این روحیه پله های ترقی را طی کنیم.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: دانشجویان جز نخبگان جامعه هستند و جوانان دانشجو در جامعه بیشترین تاثیر گذاری را دارند.

Print
258 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان