• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

حرکت به سمت توسعه و رشد والیبال در نقاط مختلف استان /تلاش برای حضور پررنگ جوانان در هیات های والیبال  / برخورداری هیات های والیبال آذربایجان غربی از اقتصاد پویا
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

حرکت به سمت توسعه و رشد والیبال در نقاط مختلف استان /تلاش برای حضور پررنگ جوانان در هیات های والیبال / برخورداری هیات های والیبال آذربایجان غربی از اقتصاد پویا

مصاحبه محمد حضرت پور بعد ار انتخاب به عنوان رییس هیات والیبال استان آذربایجان غربی:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور با تشکر از اعتماد مجمع جهت انتخاب وی به عنوان  ریاست هیات والیبال استان آذربایجان غربی، بیان کرد:  بالاترین هدف من این است که جوانان در یک فضای با نشاط بتوانند به والیبال عشق بورزند.

وی گفت:  امید است بتوانیم هیات های والیبال در شهرهای استان  را به جاهای برسانیم که بتوانند از یک اقتصاد پایدار برخوردار باشند.

حضرت پور  بیان کرد:  تلاش می شود که در همه نقاط استان ، ورزش والیبال رشد و رونق داشته باشد و حضور جوانان در  هیات های والییال پر رنگ شود و قطعا شکوفایی  و استعداد ها والیبال  از نقاط مختلف آذربایجان غربی به مرکز استان  خواهد رسید.

وی عنوان کرد : هدف این است که با مشورت تصمیم گیری بکنیم و برنامه ها را با مشارکت اجرایی بکنیم.

حضرت پور تاکید کرد: امید است با مشارکت و همدلی به سمت  رشد والیبال آذربایجان غربی حرکت کنیم و انتظارات مردم را تحقق بخشیم.

 

Print
370 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان