• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

حرکت در مسیر هوشمندسازی جز اولویت های اصلی مدیریت شهری است/ ضرورت حمایت از سازمان فاوا در راستای دستیابی به شهر هوشمند و رضایتمندی مردم
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

حرکت در مسیر هوشمندسازی جز اولویت های اصلی مدیریت شهری است/ ضرورت حمایت از سازمان فاوا در راستای دستیابی به شهر هوشمند و رضایتمندی مردم

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه، توماج وحیدافشار در آیین آغاز فاز دوم سامانه جامع شهدا( لاله های بهشتی) ارومیه اظهار کرد: من امروز خیلی خوشحالم که خروجی از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه دیدیم که در نتیجه همکاری و تعامل بین دو سازمان فاوا و مدیریت آرامستانها است که بسیار ارزشمند است.
وی افزود: دومین موضوع ارزشمند در این راستا ارج نهادن به مقوله ایثار و شهادت است و با اینگونه اقدامات یاد و خاطره و آرمانهای شهدا زنده نگه داشته می شود تا نسل جدید بداند که برای حراست از این خاک مقدس چه انسانهایی جان خود را سرافرازانه فدا کرده اند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنان خود با توجه به سیاست های مدیریت شهری در حوزه هوشمندسازی گفت: حرکت در مسیر هوشمندسازی باید جز اولویت های تمامی حوزه های شهرداری ارومیه بوده و باید به طور جدی در این راستا برنامه ریزی شده و نتیجه گزارش شود.
وحیدافشار ادامه داد: امروز در این مکان آغاز یکی از پروژه هایی را شاهد هستیم که موجب می شود مردم با استفاده از فضای مجازی کمتر در سطح شهر حضور یابند و معتقدم حتی در سطح شهر یک خودرویی یک متر کمتر طی طریق کند و در سطح شهر حضور داشته باشد سود محسوب می شود.
رییس کمیسیون نظارت، شفافیت و هوشمندسازی تصریح کرد: باید از یک نقطه ای آغاز کرد و تمامی مشکلات و مسائل شهری را نیز که به آسیب و یا دغدغه ای برای مدیریت شهری تبدیل شده با مقوله هوشمندسازی و توسعه خدمات الکترونیکی مدیریت کرد.
وحیدافشار اظهار کرد: صرفه جویی در زمان شهروندان نیز یکی از مهمترین موضوعاتی است مدنظر است و حتی یک دقیقه صرفه جویی در زمان از طریق توسعه خدمات غیرحضوری بسیار ارزشمند است.
وی افزود: روش حل مساله و به جواب رسیدن را یاد گرفته ایم و امروز عملا شاهدیم سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در این مسیر قدم گذاشته و موفق نیز عمل می کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: سازمان فاوا اقدامات خوبی را آغاز کرده و روش حل مساله را یافته و از این جهت با تمام توان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات را در راستای ایجاد شهر و شهرداری هوشمند حمایت می کنیم تا با بیشترین سرعت ممکن در مسیر هوشمندسازی و توسعه خدمات الکترونیکی که موجب رفاه، آرامش، آسایش، جلب اعتماد شهروندان و رضایتمندی عمومی است حرکت کرده و به هدفگذاری مورد نظر برسیم.

Print
209 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان