• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

حضور شهردار ارومیه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

حضور شهردار ارومیه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛  محمد حضرت پور، شهردار ارومیه به همراه مدیران و کارکنان شهرداری  صبح 22 بهمن ماه 98 در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کنار مردم انقلابی در راهپیمایی شرکت کردند.

با وجود بارش شدید برف و برودت هوا در بیشتر شهرهای استان آذربایجان غربی  به خصوص ارومیه مردم غیور، مرزدار و انقلابی با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال ضمن خلق حماسه‌ای دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی زدند.

از اولین دقایق آغاز راهپیمایی در حالی که بارش برف امروز شدت یافته بود مردم با حضور گرم خود در خیابان‌ها و مسیرهای مشخص شده برای راهپیمایی به ندای رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی لبیک گفته در چهلمین سالروز شهادت سردار سلیمانی با امام راحل و آرمانهای والای انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت کردند.

مردم ارومیه به همراه اقلیت‌های مذهبی در لباس‌های متحدالشکل با سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، مرگ بر اسرائیل" و شعارهای ترکی" آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی"، " آذربایجان جانباز خامنه‌ای دن آیریلماز"، در راهپیمایی 22 بهمن ماه  در مسیر خیابان امام خمینی (ره) و میدان انقلاب شرکت یافتند.

Print
313 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان