• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

حضور شهردار ارومیه در نشست هم اندیشی فعالان مبارزه با کرونا بصورت مجازی با رییس جمهور
حیدری
/ دسته ها: اخبار شهرداری

حضور شهردار ارومیه در نشست هم اندیشی فعالان مبارزه با کرونا بصورت مجازی با رییس جمهور

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در نشست هم اندیشی فعالان مبارزه با کرونا در استان های آذربایجان شرقی و غربی با رییس جمهور که با حضور آنلاین و مجازی وی تشکیل یافت، شرکت کرد.

روحانی در این نشست گفت: فداکاری و ایثار ملت و بویژه کادر درمانی ایران از ابتدای شیوع بیماری کرونا باید در تاریخ ماندگار شود.

وی عنوان کرد:  برخلاف برخی کشورها، در ایران هر فردی چه ایرانی و چه غیرایرانی به کرونا مبتلا شد، رایگان معالجه شدند و این از نکات شاخص در کشور بود.

روحانی بیان کرد:  در ایران همه برای مبارزه با کرونا به صحنه آمدند و ما می توانیم ایران را با کشورهای مدعی شرقی و غربی مقایسه کنیم .

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران پیروز صحنه مبارزه با کرونا بود، گفت:   78 میلیون نفر در مرحله اول طرح مبارزه با کرونا غربالگری شدند .

رییس جمهور عنوان کرد:  در روند مبارزه با کرونا راه میانه، معتدل و متعادلی انتخاب کردیم؛ شدت عمل‌ها و بازگشایی ها پلکانی است.

وی ملت بزرگ ایران را پیروز صحنه مبارزه با کرونا دانست و تاکید کرد: در این مبارزه همه ملت ایران به صحنه آمدند و ما می توانیم موفقیت کشورمان در این عرصه را با کشورهای مدعی شرقی و غربی مقایسه کنیم.

 

Print
378 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان