• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

حمایت کامل خود را از تیم والیبال شهرداری اعلام می کنیم/ ضرورت توجه ویژه به حوزه ورزشهای همگانی در مناطق کمتربرخوردار
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

حمایت کامل خود را از تیم والیبال شهرداری اعلام می کنیم/ ضرورت توجه ویژه به حوزه ورزشهای همگانی در مناطق کمتربرخوردار

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، مرتضی منافی در جلسه هفتگی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به دغدغه ها و حساسیت های مردم نسبت به تیم والیبال شهرداری گفت: ارومیه در والیبال جایگاه ویژه ای دارد و انتظارات مردمی نیز در این راستا است چون از گذشته تا کنون همواره بازیکنان مطرح، حرفه ای و تراز اول از شهرمان را شاهد بوده ایم و پرورش یافته اند.
وی افزود: مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه بر استفاده از ظرفیت پیشکسوتان و بازیکنان حرفه ای و باتجربه سالهای گذشته و کنونی توجه ویژه کرده و از این ظرفیت در راستای  بومی سازی تیم طی سالهای آینده استفاده کند و در مباحثی همچون آنالیز تیم و ارائه پیشنهادات برای بهبود تیم از آنها بهره مند شود.
نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی اظهار کرد: موضوعی که باید توجه کنیم این است که بحث انتخاب بازیکنان تماماً بدون هیچگونه دخالتی در اختیار سرمربی تیم باشد و در این خصوص تیم داری حرفه ای برای ما ملاک است.
منافی با تشکر از کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه در راستای برد برابر تیم راه یاب ملل مریوان ادامه داد: ان شاء الله با تلاش مجموع عوامل باشگاه و تیم شاهد بردهای متوالی خواهیم بود و شورای شهر نیز حمایت کامل خود را از تیم والیبال شهرمان اعلام می دارد.
وی بر توجه به سایر رشته های ورزشی در کنار والیبال تأکید کرد و یادآور شد: نباید به بهانه والیبال سایر رشته های ورزشی مورد فراموشی قرار گیرند و در این راستا از فوتبال، فوتسال و سایر رشته های ورزشی باید حمایت شود.
منافی سقوط یا انحلال تیم فوتبال با نام و نشان کلانشهری همچون ارومیه به دسته دوم را غیرقابل قبول دانست و ادامه داد: باید از حوزه فوتبال نیز حمایت جدی به عمل آید.
نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه بر توجه ویژه به حوزه ورزشهای همگانی به ویژه در مناطق کمتربرخوردار شهر تأکید داشت و افزود: در این راستا برنامه ریزی جدی و عملی حوزه های متولی شهرداری ارومیه و سایر دستگاههای متولی را خواستاریم و پیگیری خواهیم کرد.

Print
244 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان