• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

حکم ریاست کارگروه رسانه مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور به اسکندر حیدری اعطا شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

حکم ریاست کارگروه رسانه مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور به اسکندر حیدری اعطا شد

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، حیدری در نشست روابط عمومی های شهرداریهای کلانشهرهای کشور که چهارم و پنجم بهمن امسال به میزبانی شهرداری کلانشهر تهران برگزار شده بود، با رای مدیران ارتباطات کلانشهرهای کشور به عنوان رییس کارگروه رسانه این کمیته انتخاب شده بود.

در دیدار فیلسوف زاده از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، همچنین راههای تسریع در ایجاد مرجعیت رسانه ای شهرداریها با تاسیس یک رسانه خبری واحد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بر اساس تصمیمات کمیته مدیران ارتباطات مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور، تبلیغات و فضاسازی محیطی مناسبتهای خاص تقویمی در کارگروه ویژه این بخش تعیین و در کلانشهرهای سراسر کشور تحت الگویی واحد و متحدالشکل اجرایی خواهند شد.

حیدری، همچنین آمادگی مجموعه ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه را برای میزبانی مجازی اولین نشست تخصصی کارگروه رسانه طی ماههای آتی و یا در صورت فراهم شدن شرایط به صورت حضوری اعلام کرد.

گفتنی است که دبیری کارگروه رسانه کمیته ارتباطات و امور بین الملل مجمع کلانشهرهای کشور نیز با پیشنهاد حیدری، رییس کارگروه، به زودی معرفی خواهد شد.

Print
354 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان