• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

خدمات دهی رایگان اتوبوس های شهری به نمازگزاران در روزعید فطر
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

خدمات دهی رایگان اتوبوس های شهری به نمازگزاران در روزعید فطر

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه با اعلام این خبر افزود: برابر دستور شهردار محترم جناب آقای دکتر مهدیزاده و در راستای رفاه حال و جهت سهولت در ایاب و ذهاب نمازگزاران محترم به مصلی امام خمینی (ره) تعداد ۴۰ دستگاه اتوبوس شهری تخصیص یافته است.

وی گفت: این اتوبوسها که توسط بنرها و نوشتارهای نصب شده به شیشه اتوبوسها مشخص گردیده اند از ساعت ۵:۳۰ صبح روز عید فطر از مناطق مختلف شهر، شهروندان محترم را به مصلی امام خمینی (ره) انتقال و پس از پایان نماز، مجددا در امتداد خیابان رسالت و خروجی مصلی مستقر و براساس مسیرهای مشخص شده به نمازگزاران عزیز سرویس دهی خواهند نمود.

سعیدآبادی در ادامه یادآور شد: طبق دستور شهردار محترم، خدمات اتوبوسهای ویژه تخصیصی کاملا رایگان خواهد بود و هزینه ای بابت ایاب و ذهاب ازنمازگزاران اخذ نخواهد شد. همچنین دو دستگاه خودروی گشت بازرسی سازمان در محل استقرار اتوبوسها مستقر شده و ضمن نظارت بر خدمات دهی مناسب و مطلوب اتوبوسها به نمازگزاران عزیز، جوابگوی مشکلات مطروحه شهروندان محترم خواهند بود.

وی از شهروندان عزیز درخواست نمود در صورت کمبود اتوبوس برای هر مسیر و یا هر گونه مشکل در ایاب و ذهاب نمازگزاران  روز عید فطر حتما مراتب را سریعا به شماره ۱۳۷ سامانه مدیریت شهری گزارش نمایند تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل و افزایش اتوبوس اقدام لازم صورت پذیرد.

Print
414 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان