• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

خودرو سواری در پارکینگ آتش گرفت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

خودرو سواری در پارکینگ آتش گرفت

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، ساکنان درحالیکه درخواب بسرمی بردند، پس ازاستشمام بوی شدید دود درداخل ساختمان، از بروز آتش سوزی در داخل پارکینگ مطلع شدند که سراسیمه طی تماس با سامانه 125 و اعلام این حادثه به آتش نشانی، درخواست کمک کردند، که ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه در ساعت 2:25 دقیقه بامداد دیروز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 4 را به خیابان عمار خیابان حج روانه کردند.
ابراهیم شاد قوشچی به نقل از شهرام احمدزاده افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این زمینه چنین اظهار داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یک دستگاه خودروی سواری پراید که درداخل پارکینگ یک آپارتمان 5 طبقه مسکونی به دلیل نامعلومی ازقسمت مکانیکی داخل کاپوت جلو آتش گرفته بود، کاملاً شعله ور بود و هرآن احتمال می رفت شعله های آتش به خودروهای مجاور آن نیز سرایت کند.
وی افزود: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه، پس از ایمن سازی محیط و استفاده از تجهیزات انفرادی به دوگروه تقسیم شدند، گروهی از آتش نشانان بلافاصله پس از کشیدن یک رشته لوله ی آبدهی خود را به کانون حریق رسانده به مبارزه با آتش خودرو پرداخته و ضمن جلوگیری از سرایت آتش به خودروهای اطراف، آتش سوزی این وسیله نقلیه را کاملا مهار و خاموش کردند.
وی خاطر نشان کرد: همزمان گروه دوم از آتش نشانان نیز وارد ساختمان شده و در میان دود به جستجو در طبقات مشغول شده که خوشبختانه ساکنین قبل از حضور آتش نشانان موفق به خروج از ساختمان شده بودند.
وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل آتش سوزی خودرو، قطع جریان برق خودرو و انجام عملیات لکه گیری، پس از تخلیه دودهای انتشاریافته ازداخل پارکینگ و ایمن سازی محیط  به عملیات خود پایان داده و به ایستگاه خود برگشتند.

Print
318 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان