• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دبیر کمیته معاونان خدمات شهری کلانشهرها تأکید کرد:  ضرورت بهره‌گیری از اصول اقتصاد مقاومتی در مدیریت شهری
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دبیر کمیته معاونان خدمات شهری کلانشهرها تأکید کرد: ضرورت بهره‌گیری از اصول اقتصاد مقاومتی در مدیریت شهری

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه،محسن مرادی در چهاردهمین نشست تخصصی سازمان‌های میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری کلانشهرهای کشور که در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید باکری، اظهار داشت: یاد شهید باکری در همه عرصه‌های تاریخی به جای مانده است.

وی با بیان اینکه باید نقاط ضعف موجود شناسایی و راهکار اجرایی برای حل مشکلات ارائه شود، اعلام کرد: امسال کمیسیونی با عنوان موارد خاص کلانشهرها در دولت در راستای آسیب‌شناسی موارد و مسائل پیش رو تشکیل شد.

مرادی تصریح کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری ارائه کردند باید در همه کارگروه‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد که این موضوع در چند شهر آغاز شده و باید در کل کشور تعمیم یابد.

وی ادامه داد: باید در حوزه اقتصاد و حوزه ارتقای کیفیت خدمات به مردم و افزایش بهره‌وری، الهام از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر باشد و در راستای اصلاح ساختار سازمان اقدامات اساسی صورت گیرد.

دبیر کمیته معاونان خدمات شهری کلانشهرها خاطرنشان کرد: ادغام سازمان‌های هم جهت در راستای تقویت بنیه مالی و فعالیتی به عنوان دستور جلسه چهاردهمین نشست تخصصی سازمان‌های میادین مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه قانون جامع مدیریت شهری در دست بررسی است، ادامه داد: قانون جامع مدیریت شهری طرحی است که تهیه می‌شود و در این راستا نظرات اجرایی ارائه شود.

مرادی با اشاره به موضوع بحران کم‌آبی، تصریح کرد: موضوع بحران کم‌آبی مورد تاکید بوده و سازمان‌های میادین می‌تواند در این راستا به حوزه مدیریت شهری کمک کند.

دبیر کمیته معاونان خدمات شهری کلانشهرها با استناد به منویات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: سرعت، دقت، تسهیل در کار مردم و اعتمادسازی چهار شاخص بوده که در همه فعالیت‌ها در بخش مدیریت شهری باید مدنظر باشد و در سازمان‌های میادین باید سهولت زندگی مردم در هر بخش در نظر گرفته شد.
Print
720 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان