• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

در آستانه عید غدیر خم؛ کلنگ ساخت تقاطع غیر هم سطح آذربایجان به زمین خورد
Anonym
/ دسته ها: اخبار شهرداری

در آستانه عید غدیر خم؛ کلنگ ساخت تقاطع غیر هم سطح آذربایجان به زمین خورد

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه درآئین کلنگ زنی تقاطع آذربایجان، پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان را بزرگترین پروژه عمرانی شمال غرب کشورعنوان کرد و گفت: اتمام این پروژه کاهش ترافیک در ورودی شهر ارومیه را به ارمغان خواهد آورد و همچنین جلب رضایت، ارائه خدمات به شهروندان و مسافران ارومیه ای از مهم‌ترین اهداف ساخت این پروژه است.

پرویزجلیلی با بیان اینکه هم اینک عملیات ساخت رینگ میانی شهر ارومیه در دست اجرا است، اظهار کرد: با اتمام ساخت تقاطع غیر همسطح آذربایجان و همچنین تقاطع ابوذر و سرو در آینده نزدیک شاهد اتمام کامل رینگ میانی شهر ارومیه خواهیم بود.

وی با اشاره به مزایای ساخت تقاطع های غیر هم سطح درشهرارومیه ، گفت: این تقاطع ها به منظورروان سازی ترافیک وایجاد منظر زیبا درسطح شهر ساخته می شوند.

رئیس شورای اسلامی شهرارومیه با اشاره به اینکه گشایش پروژه های عمرانی و بویژه تقاطع های غیر همسطح در شهرحاصل همدلی و تعامل شورای شهربا شهرداری ارومیه و همچنین تعامل این دو با ارگان ها دولتی است، بیان کرد: هم اینک این همدلی و تعامل در شهر توسعه روز افزون را برای شهر ارومیه رقم زده است.

اتمام تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در مدت زمان یک سال

شهردار ارومیه نیز درآئین کلنگ زنی میدان آذربایجان با بیان اینکه توسعه آذربایجان غربی و شهر ارومیه تنها برمبنای اعتبار و پول صورت نمی گیرد، بیان کرد: تنها در سایه تعامل و وحدت می توان شاهد رشد، توسعه و شکوفایی در شهربود.

محمد حضرت پور تقاطع غیر همسطح را جزو پروژه های سرمایه گذاری عنوان کرد و گفت: این پروژه با سرمایه گذاری 300 میلیارد تومان وارد فاز اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: ابتدا براساس مطالعات برای اتمام این پروژه مدت زمان 18 ماهه پیش بینی شده بود ولی با تلاش های شبانه روزی مسئولان و پیمانکاران پروژه این مدت زمان به 12 ماه تغییرخواهد یافت.

شهردار ارومیه با اشاره به افتتاح تقاطع غیرهمسطح ابوذر، اظهار کرد: مقرر شده بود این پروژه در شهریورماه سال جاری به افتتاح برسد ولی بعلت بروز پاره ای از مشکلات فنی با یک ماه تاخیر افتتاح خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با اتمام پروژه های ابوذر ، سرو و آذربایجان شاهد تکمیل رینگ میانی ارومیه به طول 23 کیلومترخواهیم بود.

 رسیدگی به مشکلات مردم درسایه وحدت و همدلی

استاندار آذربایجان غربی درادامه مراسم با تقدیراز تلاش های شهرداری و شورای اسلامی شهر ارومیه در اجرای پروژه ها و توسعه و آبادانی شهر، اظهار کرد: رسالت اصلی مدیران و مسئولان در هر رده و سمتی، صرفا خدمتگزاری به مردم با هدف کسب رضای الهی است و در این مسیر نباید به حاشیه سازی ها توجه کرد بلکه باید با روحیه همدلی و تعامل ، به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی کرد.

قربانعلی سعادت اضافه کرد: البته همواره در کارهای مدیریتی و اجرایی، انتقادهایی وجود داشته و دارد که باید از نقدهای سازنده و دلسوزانه استقبال کرد و از آنها در جهت رفع نقاط ضعف بهره گرفت.

در پایان گفتني است؛ پروژه تقاطع غیرهم سطح فلکه آذربایجان اروميه به طول 2 کیلومتر و پلی برابر با 20 هزار متر مربع سطح گذر که به لحاظ مهندسی یک گذر 5 راه را تحت پوشش قرار می دهد.

در تقاطع های غیر هم سطح 20 حرکت ترافیکی برای تامین گذر ترافیکی 5 راه یاد شده است که شامل مسیرهای جاده مهاباد، بزرگراه خاتم الانبیاء، بلوار والفجر، بلوار ساوالان و جاده روستای وزیر آباد است که به صورت رفت و برگشت تمام حرکت های ترافیکی در آن انجام می شود

.






Print
1385 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان