• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

در جلسه شورای تامین مسکن و حمل و نقل استان مطرح شد: تاکید استاندار آذربایجان غربی بر رفع موانع پیش روی مساکن مهر استان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

در جلسه شورای تامین مسکن و حمل و نقل استان مطرح شد: تاکید استاندار آذربایجان غربی بر رفع موانع پیش روی مساکن مهر استان

به گزارش پایگاه خبری شهرداری ارومیه و به نقل از سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی ، مقام عالی استان در جلسه شورای تامین مسکن و حمل و نقل استان که در محل استانداری ترتیب یافت با اشاره به این که مدیران دستگاههای مختلف اجرایی استان باید موانع و مسائل پیش روی مساکن مهر استان را شناسایی کرده و جهت گره گشایی آنان اقدامات لازم را در نظر داشته باشند افزود: مساکن مهر پروژه هایی هستند که در سالهای اخیر شروع شده است و باید مسئولین ذی ربط در جهت اتمام این پروژه ها هماهنگی های لازم را انجام دهند.

سعادت در ادامه با بیان ضرورت ساماندهی فضاهای آموزشی مساکن مهر استان خاطر نشان نمود: ورود خیرین مدرسه ساز و آموزش و پرورش استان می تواند در اتمام هر چه سریعتر مجتمع های آموزشی پروژه های مسکن مهر در استان تاثیر بسزایی داشته باشد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین بر سازمان های بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تاکید نمود تا لیست جامعه هدف سازمان های مذکور را برای بررسی مسائل و مشکلات تسهیلاتی مساکن مهر آنان ، به استانداری ارائه نمایند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند اجرایی مساکن مهر استان گفت: بیش از 12 هزار واحد به مساکن مهر استان افزوده شده است که با احتساب این تعداد مساکن مهر استان به بیش از 36 هزار واحد افزایش یافته است.

محبت خواه ادامه داد: از این تعداد بیش از 24 هزار واحد تعاونی و بیش از 12 هزار واحد به صورت خود مالکی می باشد.

وی همچنین با اشاره به میزان پیشرفت این پروژه ها افزود: بیش از 78 درصد ، میانگین پیشرفت این پروژه ها در استان می باشد که اشنویه و سردشت به ترتیب بیشترین  و کمترین میزان پیشرفت را به خود اختصاص داده اند.

گفتنی است در این جلسه مدیران دستگاههای اجرایی ذی ربط در استان به ارائه گزارش از روند فعالیت های خود پرداختند.

Print
733 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان