• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

در دیدار شهردار ارومیه با شهردار ارزروم:  ارزروم و ارومیه خواهر خوانده می شوند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

در دیدار شهردار ارومیه با شهردار ارزروم: ارزروم و ارومیه خواهر خوانده می شوند

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، مهندس محمد حضرت پور ضمن تبریک انتصاب محمت سکمن به عنوان شهردار ارزروم و پیروزی اردوغان در انتخابات رئیس جمهوری ترکیه گفت: امروز با توجه به سیاست های کلی کشور جمهوری ترکیه، این کشور به عنوان یک کشور اسلامی شناخته شده است و زمینه های مشترکی میان مردم ایران و ترکیه به وجود آورده است.

مهندس محمد حضرت پور در ادامه سخنانش اذعان داشت: توسعه همکاری بین دو شهر ارزروم و ارومیه در زمینه های فرهنگی، هنری و عمرانی می تواند در صنعت توریست و گردشگری نقش مهمی را ایفا نماید.

وی در بخشی از سخنانش افزود: گسترش روابط بین دو شهر در زمینه های مشترک خدمات بسزایی را می تواند برای دو کشور به وجود آورد.

شهردار ارومیه همچنین در ادامه با اشاره به صنعت توریستی و گردشگری گفت: امروز صنعت توریستی و گردشگری و نیز جذب سرمایه گذاران خارجی نقش مهمی در توسعه شهرها دارد و با افزایش همکاری با کشورهای همسایه می توانیم در این زمینه گام های بزرگی را برداریم.

در ادامه جلسه محمت سکمن شهردار ارزروم گفت: بنده به عنوان یک شهروند همسایه ای از اینکه به شهر ارومیه سفر کرده ام بسیار خوشحال بوده و سلام خود را بر مسئولان استانی و شهری و مردم ارومیه می رسانم.

وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: پیشرفت توسعه همکاری های دو جانبه در همه زمینه ها علی الخصوص زمینه های فرهنگی و اجتماعی بین دو شهر می تواند خدمات زیادی را به ارمغان آورد.

محمت سکمن در این دیدار با اشاره به خواهر خواندگی دو شهر گفت: این پیوند زمینه ساز آشنایی مردم دو شهر با یکدیگر خواهد شد و باید نسبت به اجرای برنامه های مشترک اقتصادی و فرهنگی برنامه ریزی کنیم.














Print
943 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان