• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دست فروشان ارومیه ساماندهی می‌شوند
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دست فروشان ارومیه ساماندهی می‌شوند

برای ساماندهی دست فروشان در شهر ارومیه چه اقداماتی را انجام داده اید؟

برای این منظور دست فروشانی و وانت بارها که عمدتا در بافت مرکزی شهر حضور دارند جمع‌آوری و درمکان‌های مخصوص که توسط این سازمان مشخص شده است اسکان داده می شوند.

 

طی مطالعات انجام شده برای ساماندهی دست فروشان سطح شهر هفته بازارهای در هفت نقطه شهر درنظر گرفته شده بود، این موضوع اکنون در چه مرحله ای است؟

موضوع ایجاد هفته بازار در هفت نقطه شهر در دست مطاله است و محل های که برای این امر باید در نظر گرفته شود نیز در دست مطالعه است.

 

سد معبر باعث بروز چه مشکلاتی می شود؟

سد معبر دست فروشان علاوه بر ایجاد مشکلات ترددی موجب زشت شدن نمای شهری و بروز مشکلات فرهنگی، اجتماعی و روانی در دراز مدت را درپی دارد.

 

برای پیشگیری از معضل سد معبر چه سازو کاری نیاز است؟

بهترین راه پیشگیری ازمعضل سد معبر ، آموزش و فرهنگ سازی شهروندان و صاحبان مغازه و اصناف است و شهرداری ارومیه همواره نسبت به جمع آوری مزاحمان سد معبر اقدام می کنند و در این زمینه اكيب هاي فعال اين سازمان مکرر و24 ساعته در معابر پر تردد گشت زنی می کنند.

 

و سخن پایانی ؟

یکی از وظایف اصلی شهرداری ارومیه را ساماندهی معابر و گذرگاه های شهری است و شهرداری وظیفه دارد برای رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن عمومی شهر اقدامات لازم را انجام و با برنامه ریزی دقیق و مستمر در زمینه سد معبر بازار شهر تلاش مضاعفی را درراستای شناسایی نقاط و برطرف کردن موانع انجام دهد.

 

Print
794 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان