• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دعوت شهردار ارومیه از مردم برای حضور پرشور در انتخابات 28 خرداد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دعوت شهردار ارومیه از مردم برای حضور پرشور در انتخابات 28 خرداد

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مجید آقازاده، شهردار ارومیه در پیامی اقشار مختلف مردم را به حضور پرشور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر دعوت کرد. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جمعه روز امید و شکوفایی برای زندگی بهتر است؛  روزی که همه با هم محکم، استوار و آگاهانه می توانیم در تعیین سرنوشت کشور و شهرمان مشارکت کنیم.

شرکت در انتخابات یک وظیفه و تکلیف است و برای ادای این تکلیف و جهت رشد و تعالی بیش از پیش ایران عزیز باید در صحنه حضور پرشور و پررنگ داشته باشیم و  مراقب باشیم که فریب شعارهای فریبنده دشمنان اسلام را نخوریم چرا که آنها همیشه در طول تاریخ انقلاب به دنبال کم رنگ کردن نقش مردم و حضور اندک آنها در انتخابات هستند. پس با حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رای نقشه ها و  توطئه‌های شوم استکبار جهانی را خنثی خواهیم کرد.

با انتخابات سرنوشت کشور رقم می خورد و اگر خواهان تعیین سرنوشت و درصدد رفع مشکلات هستیم باید در صحنه انتخاب حاضر شویم . همان گونه که مقام معظم رهبری در سخنرانی تلویزیونی برای ملت ایران در روز 26 خرداد ماه فرمودند:«مردم گلایه به حق دارند اما قهر با صندوق رای مشکل را حل نمی‌کند؛  راه حل مشکلات حضور پای صندوق رای است».

در این فرصت با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها، شهید سردار سلیمانی و این سخن شهید والا مقام  و مرد میدان که «جمهوری اسلامی، مرکز اسلام و تشیع است و بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم ها میمانند» لذا بر هر ایرانی واجب است برای حفظ و  اقتدار ایران عزیز در انتخابات شرکت کند.

بدین وسیله اینجانب از همه مردم عزیز و به ویژه شهروندان قدرشناس و شهید پرور ارومیه دعوت می کنم به مانند ادوار گذشته با مشارکت حداکثری؛ قربة الی الله برای عزت، امنیت، اقتدار و سربلندی بیشتر  ایران عزیز و خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان اسلام در انتخابات روز جمعه 28 خرداد شرکت فرمایند.

مجید آقازاده 
شهردار ارومیه

Print
258 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان