• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دوره آموزشی آشنایی با مواد خطرناک برای پرسنل عملیاتی آتش‌نشانی برگزار شد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دوره آموزشی آشنایی با مواد خطرناک برای پرسنل عملیاتی آتش‌نشانی برگزار شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: دوره آموزشی تخصصی آشنایی با مواد خطرناک(هزمت) برای پرسنل عملیاتی آتش‌نشانی شهرداری برگزار شد.

ابراهیم شاد قوشچی در این باره بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع آموزش و به روزرسانی اطلاعات پرسنل عملیاتی در خصوص مواد خطرناک و نیز اجرای دوره‌های آموزشی ضمن خدمت آتش‌نشانی، معاونت آموزش و پیشگیری سازمان اقدام به برنامه‌ریزی و هماهنگی های لازم با استفاده از اساتید مجرب کشوری برای برگزاری دوره آموزشی هزمت یا همان مواد خطرناک برای پرسنل عملیاتی کرده است.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی به مدت شش روز در سالن اجتماعات ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی برگزار می شود، اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ نفر از نیروهای آتش نشانی ارومیه از این آموزش‌ها بهره‌مند می‌شود.

به گفته شاد قوشچی در این دوره آموزشی، پرسنل مفاهیم پایه مواد خطرناک، تفاوت حوادث شیمیایی با دیگر حوادث، انواع حوادث شیمیایی و آسیب‌های آنها، روش‌های شناسایی کالای خطرناک، طبقه‌بندی مواد خطرناک براساس تعاریف و علامت‌گذاری بین‌المللی و راهنمای شناخت علائم را فرا خواهند گرفت.

وی یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در معاونت آموزش و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی شهرداری ارومیه، این دوره‌ها بصورت مستمر و پیوسته برای بالا بردن راندمان کاری و توان عملیاتی تمامی پرسنل برگزار می‌شود.

Print
287 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان