• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دومین جشنواره رسانه ای پیام انقلاب نفرات برتر خود را شناخت
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دومین جشنواره رسانه ای پیام انقلاب نفرات برتر خود را شناخت

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای پیام انقلاب شهرداری ارومیه با محوریت آذربایجان غربی برگزار شد.
در این اختتامیه که با حضور رییس و اعضا شورای اسلامی شهر، مسئولان و مدیران شهرداری، مدیران رسانه ای آذربایجان غربی و همچنین خبرنگاران برگزار شد، ابتدا رییس شورای اسلامی شهر به سخنانی در خصوص خبرنگاران و نقش آنها در جامعه پرداخت.
پس از رییس شورای اسلامی شهر ارومیه نوبت به شهردار این شهر رسید تا طی سخنانی بر جایگاه والای خبرنگاران در توسعه شهری تأکید کند.
قرائت بیانیه هیات داوران از جمله دیگر بخش این مراسم اختتامیه بود که توسط عبدالسلام معروفی به نمایندگی از سوی هیات سه نفر داوران قرائت شد.
پس از این قرائت، نوبت به اهدا جوایز رسید که نفرات برتر در سه بخش یادداشت، گزارش و خبر به روی سن دعوت شده و جوایز و لوح های تقدیر خود تحویل گرفتند.
طبق نظر هیئت داوران در بخش گزارش مرتضی حیدری از خبرگزاری پانا، نیما سعیدی از خبرگزاری ایرنا، مریم رسولی از هفته نامه خط مردم به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
در بخش یادداشت بهرنگ منتخبی از هفته نامه نای قلم، طاهره زینالی از پایگاه خبری آوای مرز به ترتیب حائز رتبه های اول و دوم شدند و همچنین علی اصغر شادجو از هفته نامه دیدبان آذربایجان و هادی علیزاده از هفته نامه افتخار آذربایجان به صورت مشترک سوم شدند.
در بخش خبر نیز نصیبه نیکزاد از خبرگزاری فارس، سمیرا محمدی از خبرگزاری فارس و فرهاد موسی الرضایی از خبرگزاری آنا به ترتیب رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند.
در بخش رسانه های برتر این جشنواره نیز خبرگزاری تسنیم آذربایجان غربی موفق شد به عنوان رسانه برتر را متعلق به خود کند.
داوران این دور از جشنواره عبدالسلام معروفی، ندا عبدی و علی اصغر احمدزاده از خبرنگاران و فارغ التحصیلان رشته ارتباطات و دبیر برگزاری آن نیز احمد اسدی از کارکنان مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه بود.

Print
384 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان