• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دیدار شهردار،اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین شهرداری ارومیه با فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دیدار شهردار،اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین شهرداری ارومیه با فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه ؛ پرویز جلیلی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه  در دیدار با فرمانده انتظامی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان به سوابق درخشان سردار اصلانی در سایر استانها و شهرهای محل خدمت ایشان اشاره نمود و وی را فردی کارآمد و با تجربه دانست .

وی گفت: همکاری بیش از پیش با این ارگان نظامی که در عرصه فرهنگی و اجتماعی نقش اساسی در جامعه دارد خواستار شد.

محمد حضرت پور، شهردارارومیه  دراین  دیدار این انتصاب شایسته را به فال نیک گرفت و گفت: شهرداری ارومیه با فرماندهی نیروهی انتظامی  آذربایجان غربی همواره  تعاملات سازنده و مستمر داشته و این تعاملات در راستای خدمت به شهروندان بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه خدمت بی منت به مردم و توزیع عادلانه امکانات در تمامی نقاط شهر و به ویژه مناطق کم برخوردار و حاشیه ایی از سیاستهای کلی شورای اسلامی شهر و شهرداری  است، افزود : این امر بستر ایجاد امنیت در مناطق مختلف شهر ارومیه را به همراه داشته است که با تعاملات موجود در زمینه های مختلف شرکتهای خدمات رسان و مجموعه مدیریت شهری میسّر شده است .

سردار ناصراصلانی ، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در این دیدار گفت:  نیروی انتظامی آذربایجان غربی  و شهرداری ارومیه می توانند با ایجاد اتاق فکردرپیشبرد اهداف توسعه  شهری و ایجاد امنیت و آرامش در شهر با هم مشارکت کنند.

وی اظهار کرد:  با معرفی یک رابط  تام الاختیار از سوی هر دو ارگان برای تعاملات بیشتر و انتقال نظرات  درباره مسایل امنیتی و خدماتی تفاهم نامه ای نوشته شود.



 

 

 

 

 

 

 

Print
800 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان