• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با حجت الاسلام و المسلمین حاج غلامرضا حسنی
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با حجت الاسلام و المسلمین حاج غلامرضا حسنی

در این دیدار پرویز جلیلی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: نام و یاد حضرت حجت الاسلام و المسلمین حسنی همیشه در تاریخ ایران اسلامی زنده خواهند ماند.

وی در ادامه سخنانش اظهار داشت: بی شک هیچ کس نمی تواند رشادت ها و مبارزات حجت الاسلام حسنی را در راه حق علیه باطن نادیده گرفت و شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه در فکر چاپ ، خاطرات و مبارزات ایشان در چندین کتاب است که امیدواریم این طرح به زودی اجرا شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش گفت: شورای اسلامی شهر ارومیه بدهکار مردم است و هدف اصلی ما خدمات دهی یکسان به همه مناطق شهر ارومیه و رعایت عدالت در توزیع عادلانه امکانات به مناطق به خصوص به مناطق محروم شهر است.

پرویز جلیلی در پایان سخنانش از حجت الاسلام حسنی خواستند تا با رهنمودها و نصیحت هایشان، شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه را یاری نمایند.

در ادامه مراسم محمد حضرت پور شهردار ارومیه ضمن آرزوی عزت و سربلندی و طول عمر حضرت حجت الاسلام حاج غلامرضا حسنی گفت: امروز ما به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه آمده ایم تا بار دیگر اعلام بیعت مجدد با مقام معظم رهبری و حضرتعالی نمائیم.

وی در ادامه سخنانش ضمن قدردانی از مبارزات و رشادت های حجت الاسلام و المسلمین حسنی اظهار داشت: حجت الاسلام حسنی به عنوان روحانی ارشد و شجاع ارومیه بوده و هستند و ما به عنوان سرباز در خدمت ایشان خواهیم بود و امید است با رهنمودهای شما بتوانیم در راه خدمت به مردم همیشه سربلند باشیم.

محمد حضرت پور همچنین در ادامه سخنانش اذعان داشت: حجت الاسلام و المسلمین حسنی، میراث همیشه زنده انقلاب اسلامی و مردم آذربایجان است وما به عنوان سرباز مقام معظم رهبری، به شخصیتی همچون حسنی افتخار می کنیم.

در پایان مراسم رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه با اهداء لوح و تابلوی یادبود از زحمات و رشادت های چندین ساله حضرت حجت الاسلام و المسلمین تقدیر به عمل آوردند.

Print
885 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان