• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی و تبریک انتصاب ایشان
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی و تبریک انتصاب ایشان

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ حسین بخشایشی،  رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در این دیدار ضمن تبریک انتصاب ناصر عتباتی به عنوان رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی به گفت و گو  در مورد مشکلات شهرداری در ارتباط با درآمدهای شهرداری پرداخت و برخی مطالبات شهروندان از شهرداری  را در این جلسه بیان کرد.
رسول  اصغر زاده، نایب رییس شورای اسلامی شهر نیز در این دیدار ابراز کرد:   با تعامل در رفع مشکلات و توسعه شهری حرکت خواهیم کرد.
عادل فتاحی، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه  با بیان این که شورا شهر وشهرداری با مشکلات عدیده ی دست و پنجه نرم می کند، اظهار کرد:  کمیسیون های ماده 100  فقط منبع کسب درآمد بیشتر برای شهرداری نیست بلکه برای  رفع مشکلات شهروندان تلاش می کند.
به گفته وی همه مصوبات شورای شهر در صورتی قابل اجرا است که کمیته تطبیق تایید کند و امید است حضور شما به عنوان ریاست جدید دادگستری  منشا خیر و برکت به استان  باشد .
حسین پناهی،  عضو شورای شهر ارومیه ابراز امیدواری کرد که در حوزه خدمات شهری نیاز به ورود شما هستیم تا با این حضور  مشکلات سد معبر که  گاها با اراذل و اوباش مواجه است رفع شود چرا که ما هنوز نتوانستیم با هماهنگی دستگاه قضا برای رفع این معضل کاری کنیم.
وی از ریاست جدید درخواست کرد که حداقل یک شعبه مستقل برای رفع  مشکلات مربوط به سد معبر اختصاص یابد.
مسعود پاکی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر ارومیه  از ریاست جدید درخواست کرد که فکری به وضعیت کانون وکلا شود.
عبدالرحمن نقشین، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان این که پیشگیری بهتر از درمان است به مشکلات طرح تفصیلی جدید اشاره و عنوان کرد: امید است  با کمک و مشارکت شما بتوانیم مشکلات طرح تفصیلی را رفع کنیم.
 مجید آقا زاده، شهردار ارومیه نیز در این دیدار با تبریک انتصاب ناصر عتباتی به عنوان رییس کل دادگستری آذربایجان غربی به مشکلات طرح تفصیلی اشاره کرد و گفت:   مشکلات طرح تفصیلی و مشکلات مربوط به بخش مسکن به استاندار آذربایجان غربی و  وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه های اجرایی مرتبط جهت بررسی گزارش شده  تا با حل آن بسیاری از مشکلات رفع شود.
  وی از کمک و مشارکت ریاست جدید دادگستری استان در جهت رفع مشکلات طرح تفصیلی استقبال کرد  و ادامه داد: این مشکلات  از طریق بازرسی و حراست در داخل مجموعه پیگیری می شود.

شهردار ارومیه ابراز امیدواری کرد که با کمک و همراهی شما در  جهت توسعه و آبادانی شهر ارومیه حرکت کنیم تا رفاه و آسایش شهروندی  رقم بخورد.
ناصر عتباتی،  رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی  ضمن عرض خیر مقدم  به اعضای شوراشهر و شهردار  ارومیه بیان کرد:  شهرداری ها ارتباط مستقیم بامردم دارند و خروجی شهرداری ملموس بوده وتاثیر گذار است به همین دلیل نباید بی تفاوت به این مهم بود.
وی عنوان کرد: شورای شهر هم  نقش تسهیل کننده را ایفا می کند ودر مسایل مختلف شهری  تسهیل گر است.
عتباتی با بیان این که در سطح شهر با دغدغه هایی مواجه هستیم، اظهار کرد:  ارتقاء سیما و منظر شهری و مسایل فرهنگی و ورزشی منجر به  رفاه و آسایش شهروندی می شود.
وی با اشاره به مشکلات سد معبر، اظهار کرد:  حذف مقوله سد معبر از بطن زندگی شهری نیازمند فرهنگ سازی است که این مهم بر عهده شهرداری است اما کسانی که در این خصوص تخلف می کنند به قوه قضاییه ارجاع دهید تا با آنها بر اساس قانون برخورد شود.
به گفته عتباتی در کشور قانون است و به تنهایی هم نمی توان با معضل سد معبر  مقابله کرد و در این راستا  دادگستری نیز در کنار شما  و پشتیبان مدیریت شهری برای رفع این معضلات شهری است اما به مقوله پیشگیری نگاه ویژه شود.
وی بر رسیدگی موضوعاتی چون اجرای احکام ماده صد در مناطق جهت انباشته نشدن پرونده ها، مشکلات سد معبر و  مشکلات پیمانکاران شهرداری و رفع آنها در این دیدار تاکید کرد.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از حضور مدیریت شهری در محل دادگستری آذربایجان غربی و همچنین از تلاش پاکبانان و پرسنل آرامستان در این روزهای مواجه با کرونا تقدیر و تشکر کرد و گفت: دستگاه قضا از مدیران سالم وشجاع وتلاشگر حمایت می کند و امید است  جهت پاسداری از ارزشهای والای انقلاب و شهدا وامام راحل (ره)  گام برداریم.

Print
318 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان