• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دیدار عیدانه کارکنان معاونت فنی و عمرانی با شهردار ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دیدار عیدانه کارکنان معاونت فنی و عمرانی با شهردار ارومیه

در این دیدار، شهردار ارومیه ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) و تبریک سال نو گفت: شهرداری ارومیه در سال 92 با تمام توان و قدرت در جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان سنگ تمام گذاشت.

محمد حضرت پور در ادامه سخنانش با اشاره به زحمات و تلاش های شبانه روزی کارکنان شهرداری ارومیه و بخصوص حوزه معاونت عمرانی افزود: در سال 93 شهرداری ارومیه با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به فرمایشات معظم له و نامگذاری سال 93 به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تمام تلاش خود را در راستای عزم ملی و اقتصاد و فرهنگ انجام خواهد داد.

وی همچنین از اتمام پروژه های نیمه تمام در سال 93 خبر داد و اذعان داشت: کارشناسان و کارکنان معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه با اجرای استانداردهای بین المللی و بروز و با استفاده از تکنولوژی های مدرن جهانی باید سعی کنند پروژه های عمرانی شهر ارومیه را رونق دهند.

محمد حضرت پور توجه به رفاه و معیشت شهروندان و رضایت مندی آنان در برابر خدمات شهرداری و نیز افزایش فضای سبز و ایجاد فرهنگسراها و پارک های محلی و نیز اتمام پروژه های نیمه تمام و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و فرهنگی جدید را از مهمترین برنامه های شهرداری ارومیه در سال 93 عنوان نمود.

شهردار ارومیه همچنین در پایان از تمام مسئولین استانی و شهری و نیز همه کارکنان و کارشناسان و کارگران شهرداری ارومیه که به طور شبانه روزی در راه خدمت به مردم شریف و شهید پرور شهر ارومیه تلاش می کنند تقدیر و تشکر نمود.


 

Print
1041 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان