• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر با شهروندان منطقه دو ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر با شهروندان منطقه دو ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، رسول اصغر زاده، رئیس شورای عالی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه اقدامات شهرداری ارومیه در منطقه دو باعث توسعه و آبادنی سطح منطقه شده است، گفت:  حضور شهروندان در مساجد و دیدار آنها با اعضای شورا ی اسلامی شهر و طرح مشکلات باعث توسعه بیش از پیش منطقه خواهد شد.

وی با اعلام اینکه دیدار های مردمی اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با شهروندان در مناطق پنجگانه شهرارومیه تا بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: این دیدار مردمی هر هفته در یکی از مساجد محلات مناطق 5 گانه شهر ارومیه برگزار می شود.

پرویز جلیلی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه این دیدار مردمی با اشاره به تعامل شهروندان با شهرداری ارومیه درسال همدلی و هم زبانی دولت و ملت ، اظهار کرد: در سایه وحدت و همدلی بسیاری از مشکلات رفع و شاهد عمران و آبادانی شهر خواهیم بود.

وی عنوان کرد: عمران و آبادانی شهر ارومیه با مدیریت یکپارچه شهری اتقاق می افتد و در این بین نقش های شرکت های خدمات رسان بسیار مهم است.

حسین بخشایشی، نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با تشکر از تلاش های شبانه روزی شهرداری ارومیه در سطح منطقه دو برای عمران و آبادانی سطح منطقه ، اظهار کرد: دیدارهای مردمی اعضا با شهروندان ساکن مناطق 5 گانه باعث رفع مشکلات و تداوم خدمات شهرداری برای آبادانی سطح مناطق خواهد شد.

وی با بیان اینکه انجام خدمات در شهر نیازمند برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت است،  گفت: تمام شهرها برای تسریع در خدمات نیاز به برنامه ریزی مسنجم دارند.

بخشایشی نام گذاری و پلاک کوبی منازل، جمع آوری آب های سطحی و آسفالت معابر و کوچه های منطقه دو ارومیه را از جمله برنامه های کوتاه مدت،  توسعه فضای سبز و ساخت زیر گذررا از برنامه های بلند مدت شهرداری در سطح منطقه دو ارومیه عنوان کرد.

وی با اشاره به آسفالت معابر و کوچه ها ، بیان کرد: عملیات آسفالت معابر و کوچه های منطقه دو  که در آنها بیش از 50 درصد عملیات ساخت و ساز صورت گرفته، لازم و ضروری است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد: اکنون پروانه ساختمانی در سطح منطقه دو شهر ارومیه به مقدار کم صادر می شود و شهروندان منطقه دو باید این مهم را مدنظر قرار دهند چرا که پروانه ساختمانی باعث ارزش منزل مسکونی می شود.

میر علی محمدی، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و برنامه ریزی شهری شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه بیان کرد: حضور اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در مساجد با برنامه ریزی صورت گرفته شده باعث تعامل بیش از پیش شهروندان با اعضای شورای اسلامی و شهرداری و در نهایت توسعه شهر خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشتر محلات منطقه دو شهر ارومیه جزو مناطق حاشیه ای شهربه حساب می آیند، اظهار کرد: اکنون در سطح منطقه دو با مشکلاتی چون جمع شدن آب های سطحی و ساخت و سازی های دور از اصول معماری و شهر سازی روبه رو هستیم.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و برنامه ریزی شهری شورای اسلامی شهر ارومیه  با اشاره به مشکل جمع شدن آب های سطحی در منطقه دو شهر ارومیه،  گفت: اکنون پروژه بزرگ جمع آوری آب های سطحی در حال اجرا است که با انجام کانال کشی ها مشکل شهروندان منطقه دو طی آینده آتی رفع خواهد شد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر مطالعات طرح تفصیلی شهر ارومیه در حال اجرا است و تا پایان سال جاری وارد فاز اجرایی خواهد شد و با اجرای این طرح شاهد حل بسیاری از مشکلات از لحاظ سرانه های خدماتی به ویژه در سطح منطقه دو خواهیم بود.








Print
966 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان