• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر با شهروندان منطقه چهار ارومیه
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

دیدار مردمی اعضای شورای اسلامی شهر با شهروندان منطقه چهار ارومیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، محمد ستار پور، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه شعارهای شورای اسلامی در کنار مردم محقق می شود،  اظهار کرد:  دیدار مردمی اعضای شورا اسلامی  شهر ارومیه باعث می شود بسیاری از مشکلات شهروندان از نزدیک دیده و برای رفع آن تدابیری اتخاذ شود.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری ارومیه در عمران و آبادانی شهر، گفت: عمران و آبادنی شهر ارومیه باعث جذب گردشگر و توسعه و رونق اقتصادی شهر می شود.

ولی مناف زاده، شهردار منطقه چهار در ادامه این دیدار تاکید کرد: حضور اعضای شورای اسلامی و شهرداران مناطق در محلات مختلف مناطق 5 گانه شهر ارومیه باعث  رفع مشکلات شهروندان ساکن در محلات و توسعه و آبادانی  مناطق خواهد شد.

وی بیان کرد:  آسفالت  معابر ، تعریض و آزادسازی معابر  در بافت فرسوده ، توسعه فضای سبز و ساخت فرهنگسرا  از اولویت ها برنامه ها  برای اجرای در منطقه چهار شهرداری ارومیه است.

عصمت گرامی، عضو کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه این دیدار  با تاکید بر اینکه دیدار های مردمی اعضای شورا با شهروندان ساکن در مناطق مختلف شهر قبل از راه اندزای شورا یار محلات  برای رفع مشکلا ت شهروندان تدارک دیده شده است،گفت:  اعضای شورای  اسلامی شهر  به عنوان  یک پارلمان محلی عمل کرده و ناظر برعملکرد اجرای پروژه های شهری است.

وی با اشاره به آزاد سازی معابر به ویژه معابر منطقه چهار ارومیه چون خیابان عطایی و نصرت، عنوان کرد: برای  آزاد سازی این معابر اعتبارویژه ای در نظر گرفته شده است که از سوی اداره  املاک شهرداری ارومیه  پس از خریداری از مالکین نسبت به آزادسازی آن اقدام می شود.

 

در این دیدار مردمی،  حسین پناهی، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه  با بیان اینکه مقوله محله محوری با برگزاری دیداری های  مردمی در حال تحقق است، اظهار کرد:  اکنون شعار محله محوری  در راس برنامه ها قرار گرفته و با شعار  محله محوری توازن و  عدالت در تمام محلات شهر برقرار خواهد شد.

وی  ادامه داد: در عمران و آبادانی شهر ارومیه باید مدیریت یکپارچه شهری اتقاق بیافتدکه متاسفانه این مهم با وجود 22 شرکت خدمان رسان به فراموشی سپرده شده است.

پناهی با اشاره به بودجه شهرداری ارومیه برای عمران و آبادانی شهر ارومیه گفت: اکنون بودجه شهرداری ارومیه دو برابر بودجه استانی است که این  در جای خود  بسیار  ستودنی است .

رسول اصغر زاده، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه  نیز در ادامه  این دیدار با اعلام اینکه دیدار های مردمی اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با شهروندان در مناطق

پنجگانه شهرارومیه  تا بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد  داشت، اظهار کرد: این دیدار مردمی هر هفته در یکی از مساجد محلات مناطق 5 گانه شهر ارومیه برگزار می شود.

وی افزود:  شهروندان ارومیه با حضور در این دیدار ها  تنها به بیان مشکلات  محلات خود نپردازند بلکه تمام ابعاد مشکلات منطقه مطرح  تا برای رفع آن تدابیر لازم اتخاذ شود.

اصغر زاده  با  اعلام اینکه ادامه روند عملیات آزاد سازی خیابان عطایی  از اولویت برنامه در سال جاری است، ، عنوان کرد:  مقررشده بود که خیابان عطایی به صورت 52 متری آزاد سازی شود ولی این  مهم مورد موافقت قرار نگرفت و اکنون طرح  باید بر اساس طرح تفصیلی به صورت 32 متری آزاد سازی  شود و این طرح بعد از مذاکرات با مالکین نسبت به آزاد سازی آن اقدام خواهد  شد .

وی بیان کرد: با حضور اعضای شورای اسلامی شهر در منطقه 4 ارومیه باید مشکلات این منطقه چون جمع آوری آب های سطحی ،  جانمایی مسجد امام حسین (ع)  و انتقال آن به مکان دیگر،  زیر سازی و جول گذاری و آسفالت را در  اولویت برنامه ها برای بررسی و رفع مشکلات قرار گیرد.

در پایان گفتنی است؛  شهروندان ساکن منطقه چهار ارومیه  با حضور در مسجد امام حسین (ع) مسایل  و مشکلات خود را همچون آسفالت و زیر سازی معابر و کوچه ها، رفع مشکلات تفکیک اراضی برخی محلات و آزاد سازی و تعریض خیابان  های واقع در بافت فرسوده  منطقه را با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار منطقه چهار  ارومیه در میان گذاشتند.














Print
900 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان