• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد: احداث 10 سالن ورزشی در سال آینده
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد: احداث 10 سالن ورزشی در سال آینده

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، پرویز جلیلی با اشاره به اینکه ایجاد فضای بانشاط و رونق به فعالیتهای ورزشی در سایه برنامه ریزی زیر ساختی است گفت: با توجه به سیاستهای ابلاغی به شهرداری ارومیه در سالجاری احداث 10 سالن ورزشی در دستور کار قرار میگیرد .

جلیلی با بیان این که شورای اسلامی شهر ارومیه نگاه ویژه برای توسعه زیر ساخت های ورزشی در سالجاری دارد افزود: با ایجاد مکانهای سالم در جهت ارتقاء سلامت شهروندان که عامل مهمی برای پیشگیری از انحراف آلوده به مواد افیونی و غیره است، شورا و شهرداری در سالجاری نگاه ویژه به مقوله ورزش خواهد داشت.

این مقام مسئول گفت: ورزش یک مقوله  فرهنگی بوده و از آسیبهای اجتماعی پیشگیری می کند و متولیان و مدیران شهری باید زمینه سلامت شهروندان با در نظر گرفتن برنامه های منسجم و فراهم نمودن زیر ساختها، اقدامات لازم را انجام دهند .

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه افزود: شهر ارومیه ظرفیتهای لازم ، پتانسیل  بالقوه و استعداد های درخشانی که در حال حاضر در عرصه های ملی و حتی بین المللی ورزشی کشور دارد، مسئولان استانی و شهری جهت تقویت ورزش این شهر باید بیش از پیش کوشا باشند.

وی در پایان اظهار کرد: یک ورزشکار علاوه بر داشتن تن و فکری سالم، تاثیر زیادی در یادگیری مسائل اجتماعی دارد و در واقع ورزش عامل موثری در جهت تقویت ارزشهای اجتماعی و رفتارهای مطلوب انسانی است .

Print
700 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان