• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه: محور حرکتی شهرداری ارومیه را پیشتکاری، تلاش، تعامل و گفتمان مدیریتی دانست
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه: محور حرکتی شهرداری ارومیه را پیشتکاری، تلاش، تعامل و گفتمان مدیریتی دانست

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تبریک روز شهرداریها و دهیاریها در این مراسم با تأکید بر نقش شهردار در توسعه شهر ارومیه گفت: باید پیشرفت و توسعه شهر ارومیه را مرهون تلاشهای شبانه روزی پرسنل زحمتکش و شهردار خدوم دانست که از ابتدا تاکنون متناسب با شرایط و امکانات موجود، طرحها و برنامه های خود و شورا را اجرا کرده است.

پرویز جلیلی محور حرکتی شهرداری ارومیه را پشتکاری، تلاش، تعامل و گفتمان مدیریتی عنوان کرد و افزود: رویکرد شهرداری ارومیه با مدیریت حاج محمد حضرت پور تعامل با تمام دستگاههای اجرایی و کانونهای قدرت و تأثیر گذار، توسعه همه جانبه شهر و توجه به سرمایه گذاری بخش خصوصی را بیش از پیش افزوده است و در این مورد شورا مصوبات مؤثری در توسعه شهر داشته است.

جلیلی با بیان اینکه کار در شهرداری بسیار سخت و طاقت فرسات و کارکنان شهرداری در کارها و طرحهای انجام شده در سطح شهر نقش مهی دارند افزود: اگر کاری در شهر و شهرداری انجام می شود، تنها شهردار و معاونان شهردار و یا شورا در آن نقش ندارند بلکه همه کارکنان شهرداری در جهت خدمت رسانی به شهروندان ارجمند از وقت خود مایه می گذارند تا جوابگوی نیاز شهروندان عزیز باشند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهر ارومیه امروز قابل قیاس با گذشته نیست گفت: امروز در جای جای شهر ارومیه اگر خدمتی انجام شده به برکت وجود تعامل و صمیمت بین اعضای شورای شهر و تلاش های شبانه روزی خانواده بزرگ شهرداری و زحمات و تلاش مسئولان شهر ارومیه، مدیران و شهرداران بوده است.

وی با بیان این مطلب که شهردار به تنهایی قادر به حل مشکلات شهر نیست، گفت: شهردار نیاز به تعامل گروههای مختلف در شهر دارد و از طرفی همراهی شورای اسلامی شهر ارومیه که برخاسته از نهاد مردمی است دوشادوش مدیران شهری و شهردار ارومیه در جهت تسهیل امورات و احقاق مطالبت مردم می کوشد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شورایی که دارای ظرفیت بسیار بالایی است شورایی که علی رغم نوپا بودنش در کشور نشان داده که این ظرفیت بالا را بخوبی می تواند اجرا و پیاده کند و قطعاً بعنوان یک بازوی قوی می تواند در پیشبرد اهداف عالی مدیریت شهری شهردار را کمک و همراهی کند.

وی گفت: تمام مسئولان باید آستین ها را بالا بزنند و به مردم شریف و نجیب ارومیه خالصانه و صادقانه خدمت کنند و از سیاسی بازی جداً اجتناب کنند.

Print
623 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان