• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

راه‌اندازی سامانه پرداخت اینترنتی یکپارچه قبوض شهرداری ارومیه از طریق bill.urmia.ir
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

راه‌اندازی سامانه پرداخت اینترنتی یکپارچه قبوض شهرداری ارومیه از طریق bill.urmia.ir

سامانه پرداخت اینترنتی یکپارچه قبوض شهرداری ارومیه از طریق bill.urmia.ir راه‌اندازی شد.
سامانه پرداخت اینترنتی یکپارچه قبوض شهرداری ارومیه در راستای سیاست‌های پدافند غیرعامل و پشتیبانی سیستم پرداخت موجود در این شهرداری و همچنین تسهیل در پرداخت عوارض برای شهروندان از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه راه‌اندازی و از طریق سامانه bill.urmia.ir در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

با راه‌اندازی این سامانه شهروندان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر مکان به صورت آنلاین قبوض نوسازی، پسماند، فیش بازدید کارشناسی و فیش درآمدی مناطق را به صورت اینترنتی پرداخت کنند.

  سامانه پرداخت اینترنتی یکپارچه قبوض شهرداری ارومیه از طریق تمامی کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب بانک مرکزی و بدون محدودیت مبلغ آماده استفاده شهروندان است تا به صورت آنلاین در سیستم‌های شهرداری تائید و خدمت مورد نیاز بلافاصله به شهروندان ارائه شود.

سامانه فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه همچنین جهت رفاه حال شهروندان و تسهیل امور پرداخت، وب کیوسک‌های بانکی را در مناطق یک و پنج شهرداری مستقر کرده تا شهروندان از طریق این دستگاه‌ها، عوارض شهرداری را پرداخت و خدمات خود را از شهرداری دریافت کنند.

این دستگاه‌ها علاوه بر پرداخت عوارض شهرداری قابلیت پرداخت سایر قبوض خدماتی شهروندان و همچنین ارائه خدمات عمومی بانکی به شهروندان از جمله انتقال کارت به کارت و دریافت موجودی را دارا هستند.

Print
241 رتبه بندی این مطلب:
2/0
دی ان ان