• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

راه اندازی سامانه شهروندسپاری در تمامی مناطق شهرداری/تجاری سازی و درآمدزایی از فیبرنوری مدنظر قرار گیرد
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

راه اندازی سامانه شهروندسپاری در تمامی مناطق شهرداری/تجاری سازی و درآمدزایی از فیبرنوری مدنظر قرار گیرد

شهردار ارومیه:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مجید آقازاده در آیین رونمایی از سامانه شهروند سپاری منطقه یک شهرداری با بیان اینکه تا آخر شهریور ماه امسال،  شهرداری هوشمند با تلاش همکاران و به ویژه همکاران سازمان فناوری اطلاعات شهرداری  ارومیه تحقق یابد، اظهار کرد:  همزمان با تحقق شهرداری هوشمند، پروژه شهر هوشمند با انعقاد تفاهم نامه ای در این خصوص در قالب سرمایه گذاری که اخیرا انجام شده وارد فاز عملیاتی می شود.
وی  عنوان کرد:  برگرداندن اعتماد به شهرداری  از اساسی ترین مقولات در کنار سایر اهداف شهر هوشمند چون کاهش ترافیک و کاهش هزینه ها در سطح شهر است.
آقا زاده افزود:  با راه اندازی سامانه شهروند سپاری،  مردم مشاهده می کنند که هیچ گونه دخل و تصرف و اعلام نظر شخصی وجود ندارد و این همان جلب اعتماد مردمی است اگر چه این اعتماد است اما با اجری پروژه شهرداری الکترونیک این مهم پررنگ می شود.
وی تاکید کرد:  بزرگ ترین سرمایه مجموعه های چون شهرداری  اعتماد مردم است و این اعتماد با راه اندازی سامانه شهروند سپاری برگردانده می شود .
شهردار ارومیه گفت:  همچنین مبارزه با فساد از طریق راه اندازی این گونه سامانه های الکترونیکی صورت می گیرد. 
وی با اشاره به آموزش های  لازم شهروندی،  اظهار کرد:  آموزش های شهروندی در خصوص سامانه های شهروندسپاری و خدمات الکترونیک شهرداری از طریق صدا و سیما صورت گیرد تا مردم با آشنایی با این گونه سامانه ها ، سرعت فراگیری آن در سطح شهر گسترش  و ترویج یابد.
شهردار ارومیه با اشاره به پروژه فیبر نوری عنوان کرد:  نزدیک به 74  کیلومتر از این پروژه با تلاش نیروهای سازمان فنآوری اطلاعات شهرداری ارومیه انجام شده که این اقدامات ارزنده قابل تقدیر و تشکر است .
وی با اشاره به تجاری سازی پروژه فیبر نوری،  بیان کرد:  از ظرفیت  و پتانسیل های پروژه فیبر  نوری برای خدمات دهی به سایر دستگاه ها استفاده می شود ؛ پروژه ای که 3 خرداد امسال به بهره برداری می رسد و باید تجاری سازی فیبرنوری اختصاصی شهرداری ارومیه و در آمدزایی از آن مدنظر قرار گیرد.
شهردار ارومیه  با بیان اینکه سامانه شهروند سپاری در مناطق 1 و 5 شهر ارومیه راه اندازی شده است، عنوان کرد:  در هفته دولت امسال،  این سامانه در سه منطقه دیگر شهر راه اندازی می شود.

وی در پایان از تلاش های پرسنل مدیریت شهری و به ویژه سازمان فناری ارتباطات و اطلاعات شهرداری در جهت حرکت به سمت شهر هوشمند و تحقق آن  تشکر و خاطرنشان کرد: ریاست و پرسنل این سازمان در ایام شیوع کرونا تلاش مضاعفی از خود نشان داده اند.

Print
308 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان