• پرتال قدیم

اخبار

اخبار و رویداد های شهر ارومیه و شهرداری ارومیه

ابر برچسب ها

جدیدترین خبر ها

اخبار

راه اندازی شورای مناطق جهت رفع مشکلات/سازمان عمران بازوی عمرانی شهرداری ارومیه است/اعتماد مردمی با راه اندازی سامانه شهروند سپاری برگردانده می شود
خانم مریم نقی پور
/ دسته ها: اخبار شهرداری

راه اندازی شورای مناطق جهت رفع مشکلات/سازمان عمران بازوی عمرانی شهرداری ارومیه است/اعتماد مردمی با راه اندازی سامانه شهروند سپاری برگردانده می شود

شهردار ارومیه در شورای معاونین:

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛  شورای معاونین شهرداری ارومیه با حضور مجید آقازاده شهردار و سایر اعضا این شورا تشکیل و در خصوص مسائل مختلف مدیریت شهری بحث و تبادل نظر شد.
در این جلسه شورای معاونین شهرداری ارومیه از زحمات و تلاشهای علی اصغر احمدزاده تجلیل و قدردانی شده و سیامک نصری مقدم به عنوان سرپرست ارتباطات و امور بین الملل شهرداری معارفه شد.
همچنین غلامرضا کامروا به عنوان مدیر مجامع و حسابرسی شهرداری معارفه شد.
در این جلسه از شورای معاونین، عملکرد سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری ارومیه توسط معصومی، مدیریت این سازمان به اعضای شورای معاونین تشریح شد.

آقازاده، شهردار ارومیه در این جلسه از تلاش های احمد زاده، مدیریت سابق  تقدیر و تشکر  کرد و با معارفه حجت الاسلام  و الملسیلن نصری مقدم به سمت مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه گفت:  امید است سیاست های ارتباطات و تعامل با جامعه هدف بیشتر شود  و  رسالت خدمت رسانی به مردم که از وظایف اصلی است  به شکل مطلوب تحقق یابد.
وی از اعضای شورای معاونین درخواست کرد جهت تحقق اهداف  که آن ایجاد رفاه و آسایش شهروندی و توسعه شهری است یاریگر مدیریت جدید ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه باشند.
شهردار ارومیه همچنین  از مدیریت جدید ارتباطات و اموربین الملل شهرداری درخواست کرد که تلاش های مجموعه بزرگ شهرداری  به شکل عالی ومطلوب انعکاس یابد تا شهروندان از خدمات و تلاش های نیروهای مدیریت شهری در توسعه و عمران شهری بیش از پیش اطلاع یابند.
وی در ادامه  از تلاش های محمدعلی قنبری مدیر قبلی  که به افتخار بازنشستگی نائل آمده  تشکر و قدردانی کرد . 
آقازاده با بیان اینکه دیدگاه بنده به مجامع و حسابرسی شهرداری وسعی تر از امضای  یک سند است، عنوان کرد:  با انتصاب جدید؛  مناطق 5 گانه و سازمان ها از طریق این مدیریت حسابرسی  و با تشکیل مجامع و حسابرسی مناطق و  سازمان ها، تحلیل مالی ارایه می شود .
وی با اشاره به حسابرسی عملیاتی، بیان کرد:  حسابرسی عملیاتی  رقم خواهد خورد  و نقاط ضعف در انجام اموارت بررسی و نسبت رفع آن اقدام می شود.
شهردار ارومیه مجامع و حسابرسی و همچنین حوزه بازرسی شهرداری  را بازوی نظارتی مدیریت ارشد یک مجموعه عنوان کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه شهرداری ارومیه همسان با سایر شهرداری های کشور با بحران هایی مواجه است، از نیروهای تلاشگر مدیریت شهری درخواست کرد در جهت گذر از بحران همت بگمارند تا شاهد توسعه و عمران شهری در سطح شهر باشیم.
شهردار ارومیه در ادامه و بعد از اتمام  تشریح عملکرد سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری، بیان کرد: سازمان عمران بازوی عمرانی شهرداری ارومیه است  و  از ایده ها در این حوزه در جهت عمران شهری استقبال می کنیم.
وی اظهار کرد: همچنان که رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۰ را سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامگذاری کردند،  مدیریت شهری هم در جهت تولید کار و خدمت است و  از  تولیدات سازمان عمران پشتیبانی و مانع زدایی خواهد کرد.
شهردار ارومیه با اشاره به راه اندازی سامانه شهروند سپاری منطقه یک شهری ارومیه اظهار کرد:  بزرگ ترین سرمایه مجموعه های چون شهرداری  اعتماد مردم است و این اعتماد با راه اندازی سامانه شهروند سپاری برگردانده می شود .
وی همچنین در این جلسه با اشاره به راه اندازی شورای مناطق، عنوان کرد:  با راه اندازی  شورای مناطق نسبت به  بررسی و رفع مشکلات مناطق 5  گانه شهر ارومیه اقدام می شود.

Print
454 رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دی ان ان